dostání do mafie

4 0 0
                                    

Šla jsem jako vždy po městě a omylem jsem narazila do jednoho pána, který vypadal dosti děsivě. Měl hnědé vlasy, hnědé oči a oblečen v celý v černém. Lekla jsem se nebudu vám lhát šel z něj strach. "Omlouvám se,, jsem řekla a raději jsem odešla. A už jsem si dávala pozor na cestu. Měla jsem takový pocit ze jde ten muž za mnou, ale když jsem se otočila nikdo za mnou nešel. A asi jsem se zapomněla přestavit jsem Anna Turková mám hnědé vlasy, modré oči a štíhlou postavu. Šla jsem do práce kde se objevil ten muž. Pracuji v kavárně takže to asi tak divné nebylo, ale mě to tak přišlo. A šel zrovna za mnou, takže mi to přišlo podezřelé, protože vedle mě byli další dva zaměstnanci. " Dobrý den krásná slečno dal bych si latté a borůvkový maffin,, " Dobrý den hned vám vaši objednávku donesu a bude to stát 100Kč,, za chvíli jsem mu tu objednávku donesla on zaplatil a odešel. Stále jsem měla divný pocit z něho který mě nepřešel i když byl pryč půl hodiny. Jak jsem šla z práce tak jsem vyděla černou dodávku která jela furt za mnou. Řidič zastavil a zeptal se mně jestli nevím kde je ulice****** , odpověďela jsem že vím a nasměrovala jsem ho, najednou se otevřeli dveře vzadu na autě a byla jsem tam vtáhnuta násilím. Svázali mi ruce a nohy. " Šéf bude mít radost ze jsme ji dostali tak brzo,,. Nevím o čem se bavili ale začla jsem se bát jako nikdy najednou jsem rostla šátek přes oči a byla jsem vláčena do nějakýho sklepa kde byla zima a smrad. Rozvázání mi oči, ruce a nohy. Nezapomněli rozsvítit malou lampičku, ale aspoň trošku světla tu bylo. Na zemi ležela stará matrace v rohu byl záchod a na zemi ležela flaška s vodou asi půl litru. Slyšela jsem hlasy za dveřmi "Šéf za chvíli přijde,,. Začala jsem se bát ještě víc nevím kde jsem, proč tu jsem a nevím ani co tu dělám. Chci spádky domů hned. Když přišel asi jejich šéf tak šel slyšet jenom řev za dveřma začala jsem se klepat. Najednou se otevřeli dveře a stal tam ten muž do kterého jsem omylem vrazila. Všiml jsi že se třepu jako ratlík takže přezemně hodil  svoji bundu a vzal mě do náruče. Přestala jsem vnímat asi jsem usnula vyčerpáním bylo toho na mě moc. Probudila jsem v posteli a snídani na stole kde byl i dopis. Snídani jsem snědla měla jsem obrovský hlad. Zapila jsem to džusem a začala číst dopis bylo tam napsané " Sněs snídani a odpočívej baby,,. Byla jsem hodně unavená a znova usla.

Dnes jsem napsala 440slov snad pro dnešek stačí.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 09, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dny s mafii Kde žijí příběhy. Začni objevovat