Prolog ✔

190 13 0
                                    

       Omotaly se mu kolem pasu ruce, člověk za ním si ho přimáčkl více k sobě a do nosu ho uhodila ta známá vůně vanilky a skořice, kterou tak miloval. Natiskl se zády více k onomu muži', své ruce položil na ty jeho, snad jakoby chtěl zabránit tomu, aby ho pustil, a s úsměvem si sladce povzdechl. Srdce mu bilo, jakoby uběhl maraton, i dech měl zrychlený, objevil se i ten šimravý pocit v bříšku, nebyl zcela příjemný, nebyl jako létající motýli, jak to každý nazývá, ale přesto značil něco krásného a úžasného, něco, co člověku říkalo, že je šťastný, zamilovaný přesně do té osoby, která to způsobovala.

Takže takové je být zamilovaný?

        Taehyung si opřel hlavu o Jungkookovo rameno a zavřel oči, nepotřebovali slova, protože všechny ty pocity, které se vznášely ve vzduchu, mluvily dostatečně, byli v oparu své vlastní vášně, která je spojila dohromady, v bublině nevyslovené lásky, jejich srdce se spojovala bez toho, aby to vůbec věděli, ale přesto tomu dávali prostor, nebránili se té špatné lásce, která je vnitřně ničila.

-

Takže... Jsem asi zpátky? No, tím si úplně nejsem jista, každopádně vám aktualizuji prolog a první kapitolu a uvidíme, kdy se dopracuji k tomu vám aktualizovat ostatní, postupně si vše předepisuji a nechci nic uspěchat. :) 

Tyto informace stále platí, změna je maximálně ve počtu slov ◑﹏◐

Menší info k tomuto příběhu:

1. Kapitoly budou dlouhé 900 - 1000 slov, někdy se možná rozepíšu, uvidíme 

2. Několikrát za sebou tu bude do sebemenšího detailu popsaný sex mezi muži, nedoporučovala bych to přeskakovat, smuty jsou hlavní tématikou tohoto příběhu 

3. Nenechte se odradit, doopravdy tu bude nějaký děj, ale všechno to je propojené, aby to dávalo smysl 

4. Kapitoly budu vydávat, jak se mi zachce, ale jelikož tento příběh se mi zdá 'lehký' na psaní, protože je to pro mě oddychovka, budu možná vydávat každý týden. Uvidíme, jak budu hodná ^^ 

5. Zbytečně nenahlašujte kapitoly, příběh je označený jako kontent 'pro dospělé' a před každou kapitolou, se sexuálním kontextem, bude upozornění. Snad se na všem shodneme, toť vše.

It started with a kiss [Taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat