"appa"minho baru bangun tapi bilik kosong xde sesiapa.
Minho dh mula memerah pipi tuh sbb nk menangis.dia memang xboleh kalau bilik dia xde orang bila dia bangun..
Minho mengosok mata yg masih mengantuk itu.bibirnya mula menyebik.
"Appa"panggilnya lagi.kemudian menangis sbb appa dia xde.
"Appa...wuahhh"nangisnya.
Wonwoo yg baru selesai memasak itu naik ke atas sbb dengar minho menangis.
Wonwoo membuka pintu minho menangis teresak-esak di atas katilnya smbil memegang kainnya."Aigo,appa ada sini..jngn nangis"kata wonwoo lalu pergi mendapatkan minho.dia mendukung minho.
"Shuu..shuu.uljima aegi ya..appa ada"pujuk wonwoo smbil mengusap belakang anaknya.
Minho meletakkan kepalanya di bahu wonwoo..tangisan dia dh reda sbb wonwoo pujuk.
"Ho lapar?tnya wonwoo
Minho mengangguk
"Appa susu"katanya
"Jom turun appa buat minho susu"kata wonwoo lalu turun dgn anak yg berada di dukungannya.
Wonwoo membancuh susu dn memberikan pada minho yg berada di sofa itu
Minho kalau bangun tidur mesti susu dulu baru nk makan.minho baring di sofa smbil minum susu.
"Ho makan okey,appa nk siapkan meja makan untuk kita"kata wonwoo lalu mengucup sekilas dahi minho.
"Minho duduk diam.appa nk pakaikan baju nih."kata wonwoo
Minho baru lepas mandi.
"Appa,nk tngok tuh"minho menunjuk ke arah tv
"Okey,tapi xboleh lama² minho kena masuk tidur dh malam"kata wonwoo
"Dae"jawab si kecil.
Dia dn wonwoo pun menonton tv bersama.tapi xlama sbb minho dh tertidr di atas kaki appanya.
Wonwoo menutup tv dn mengangkat minho naik ke bilik.si kecil nih kalau tidur malam selalunya wonwoo temankan sbb takut nk tidur sendiri.
Lepas dia dh tidur dgn nyenyak baru wonwoo pergi bilik nya.
"Goodnight aegi appa"kata wonwoo lalu mengucup dahi si kecil.
YOU ARE READING
{C}APPA||WONWOO VERSION||•SEVENTEEN
Fanfictionshort story another version of appa start:20/4/2020 end:2/5/2020 •complete√