HASTANE KÖŞELERİ

3 0 0
                                    

Hastane de tam 2 hafta 1 gün geçmişti. Her yerden kötü haberler alıyordu. Sokağa çıkma yasağı ilan edilmiş ve herkes telaş içinde evlere kapanmıştı. Pencereden baktığına sadece kuşlar ve bir kaç araba vardı. Onlarda büyük ihtimal işe gidiyorlardı. Yan odada yatan annesinin odasından sesler geliyordu. Bağırışma sesi. Şok cihazının sesi.Her şey birbirine karışmış.Hiç tereddüt etmeden koşarak annesinin odasına gitmek için kapıya yöneldi. Onu hemşireler durdurdu.Bir şeylerin kötü gittiğini anlamıştı. İçeriye götürdüler sakinleştirmeye çalıştılar.Yaklaşık 1 saat geçtiğinde ise olanları söylediler. Annesi bu virüsü yenememiş ve vefat etmişti. Asena hiç olmayacağı kadar kötü oldu. Annesini defnetmeye bile izin vermediler. Onun gidişini sadece camdan izleyebildi. Bu bir çocuk için belkide yaşayabileceği en kötü şeydi. O an ileriyi düşünemedi. Daha sonra ne olacaktı?Kardeşi,babası, babaannesi nasıl ayakta duracaklardı? Bunların cevabını aramaktan korkuyordu. Babasının halini düşünemiyordu. Belkide kardeşinin hala daha olan bitenden haberi yoktu. Lakin er geç öğrenecekti. İşte o zaman nasıl anlatacaklardı?

 Aradan 1 hafta geçti ve gerçekten öleceğini düşünmeye başladı. Duvarlar üstüne üstüne geliyor. Ailesini en çokta annesini özlüyordu. Onun kokusunu bakışını asla unutamıyordu.Sanki şu kapıdan içeri girip her şey bitti gidiyoruz diyecekmiş gibi hissediyordu. Her şeyin bir rüya olduğunu ve er geç bir gün rüyadan uyanıp, yatağında yatıyor olduğunu düşünüyordu. Kendini böyle tatmin ediyordu. Çünkü başka şansı yoktu. Ya bu dört duvar arasında aklını kayıp edecekti ya da olanaksız hayaller kurup kendini mutlu edecekti.Seçim ona aitti. O bir az da olsa mutlu olmayı tercih etti. Yakınlarını kaybetmeye devam ediyordu. Mesela babaannesini kaybetti. Annesinin vefatından 1 hafta sonra babaannesini de toprağa verdiler. Hoş toprağa verildiğini bile görmedi.  Daha sonra babasını kaybetti. Annesi ve eşinin acısına dayanamamıştı. Asena kardeşi için yaşamalıydı. Ya o iyileşirse? Onun için hayatta kalması gerekiyordu. Allah'a çok dua ediyordu. 3 gün geçmeden Asena da vefat etti. Kardeşine ne olduğunu soruyorsanız. Keşke iyileşseydi ama o da iyileşemedi maalesef. 

VİRÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin