A reggelimet elfogyasztva indultam át Cameronékhoz, beszálltam a kocsikba, és 3 utcával arrébb már ott is voltam. Igen ennyire lusta vagyok, hogy képes vagyok 3 utcát kocsival megtenni. Becsöngettem, és Cam egyből ajtót is nyitott.
-Szia drága.
-Haliho, na nem szóltam de igazából ma szabad napos vagyok úgyhogy csinálhatnánk valamit.
-Rendben de mit szeretnél csinálni?
-Nem tudom, hívjuk fel Stellát és kérdezzük meg hogy ráér e, ha igen lemehetnénk a partra akár, aztán elmehetnénk valahova kajálni.
-Remek ötlet, felhívom aztán megindulhatunk.-Cam felhívta Stellát, szerencsére neki is szabad napja volt, megbeszélte vele, hogy a parton találkozunk egy fél óra múlva. Cam elkészülődött, bepattantunk a kocsimba és el is indultunk. A szokásos helyünkön vártuk Stellát, ám de nem egyedül jött. Egy sráccal állított oda kézen fogva (a szereplőknél megtalálod képpel) Cammel egymásra nézve vártuk egymástól hátha valamelyikünk tud a srácról bármit. De ahogy én se, Cameron sem tudta, hogy ki ez a fiú.
-Sziasztok, bemutatom a barátomat Todot.
-Sziasztok.- köszönt nekünk Tod.
-Hello.-köszöntem vissza furcsálva a dolgot.
-Ez mégis ki?- kérdezte Cam bunko stílusba.
-Cameron.-néztem rá csúnya szemekkel.
-Ne haragudjatok, de azt hittem, hogy a barátságunk van annyira jó, hogy tudunk arról ha a másik kavar valakivel, nem beszélve arról, hogy ti már jártok is. Tehát mióta titkolod?
-Nem titkolom, csak nem volt alkalmam elmondani nektek.
-Mi az, hogy nem volt alkalmad elmondani? Amikor majdnem minden nap találkozunk.
-Jó nem volt merszem elmondani.
-Nem volt merszed?-kérdezte Cam lenézően.-na jó ez vicc, nekem ehhez most nincs kedvem, hogy egy hazuggal töltsem a napot, lelépek.-mondta Cam majd így is tett.
-Ali.-nézett rám Stella és várta hogy megszólaljak.
-Bocsi Stell de utána megyek.-mondtam majd faképnél hagyva a legjobb barátnőmet, Cam után mentem.
-Cam.-üvöltöttem utána.
-Ali, ne haragudj de nem volt most ehhez kedvem, nem hinném, hogy lett volna arra oka, hogy féljen nekünk elmondani egy ilyet.
-Tudom megértelek. Figyelj menjünk vissza hozzátok, és nézzünk meg valami filmet, aztán csinálok valami kaját jó?
-Rendben.- mondta szomorúan.
Vissza mentünk a házba, míg én kaját készítettem Cameron a kanapén elfekve nézett valami nyomozós filmet.... amint vége lett a filmnek Cam oda jott hozzám a konyhába, felült a pultra és onnan nézte amit csinálok.
-Meg kell neki bocsájtanunk igaz?-kérdezte a semmiből Cameron.
-Egy ilyen dologért nem haragudhatunk rá örökké.-mondtam.
-Jó, de megvárjuk amíg ő keres.
-Hát még szép!- értettem egyet Cameronnal.-na de kész a kaja úgyhogy asztalhoz!
Leültünk a legjobb barátommal, nagyon sokáig csak beszélgettünk, igazából régi sztorikat meséltünk egymásnak. Majd csöngetett valaki, egymásra néztünk Cammel, mind a kettőnk fejében az volt, hogy Stella az, feláltam ajtót nyitni. Majd amikor kinyitottam nem bírtam sok mindent kimondani.
-Shawn...
YOU ARE READING
Hamis kapcsolat?
FanfictionEz a történet egy Allison nevű lányról szól, a legjobb barátja Cameron Dallas ezért is olyan izgalmas az élete. Persze ő teljesen úgy tekint a fiúra mint egy normális srác aki mindig ott van neki, mintha a bátya lenne. Ha kiváncsi vagy Allison kalan...