*Jeff pov*
Am ramas poker face , cine e fata asta ? De unde ma cunoaste ? De ce nu ii e frica de mine ?
Ju: Sa stii ca te aud ...
J: Mmm....nu,nu eu nu am vorbit , separe ca e cam nebuuna gandesc eu..
Ju: Iti aud gandurile prostule !!!!
J:Si tu mai marog ce cauti pe aici !!
Ju: Ti.am zis sunt o stapana a aerului,am venit sa ma antrenez aici.
Dar tu ? Spune ea atragatoare uitandu-se la mine de parca era sa facem ceva ....
J:E....e....eu....am...v...venit...s....sa...v...vanez....
J: Ok be mai vedem , sau nu soun eu in gand ...
Ju:Stai calm, sigur ne mai vedem
Pleaca lasandu-ma cu gura casca ...am stat asa minute bune pana cand m.a trezit Smile din transa ....
Doar...NU....NU...NUU....nu are cum sa ma indragostesc de ea, eu sunt Jeff the killer , nu merge asa ,nunu ...
Ajung acasa si toata lumea se uita la mine ....
J: Ce este ?
S:Ammm....nu ai fost cam mult la vanatoare ?
J: Nu am avut prada buna ... ( zambet fals-malefi )
S:Da....nu...nu cred ca ai vanat
J: De ce nu ai crede asta ??
S:P...pai....
Sally : beah , devine enervant , te.am vazut cu fata aia
J: Ămmm....pai....oh bine , e draguta si de treaba si e atat de awww
Sally : Awww , Jeff a zis pentru prima oara aww , zi-mi tot , dupa sa iti zic ce complimente trebuie sa ii faci si sa te ajut sa iti faci parul ...
O: Imi vine sa vomit unicorni
K: Hey , nu fi rau , poate asta chiar e adevarata dragoste a lui Jeff...
O: Rectific : Imi vine sa vomit unicorni si sa ma cac curcubee (da stiu ca e cacofonie :))) )
K: Dar cand ne.am cunoscut noi ai facut asa ? Spune Kathia in timp ce se uita la Offender ridicand o spranceana (nu uitati daca vreti sa aflati cititi cartea Love Storry Offenderman de Like-a-killer )
O: Normal ca nu , spune in timp ce o saruta pasional
Sally: Da povestea voastra e draguuutaa , dar am trecut peste , e randul lui Jeff sa isi intalneasca dragostea nu credeti ???
CITEȘTI
Sorry,I'm Jeff the killer
FanficJeff duce o viata de criminal impreuna cu prietenii lui , bn el nu poate spune ca Slender e un prieten deoarece se comporta ca un tata . Dar ce se intampla cand Jeff este trimis la scoala criminalilor impreuna cu fosta lui iubita Jane si dusmanul lu...