hm.....gay

410 27 0
                                    

Eram atat de furios pe Slends , imi venea sa il omor doar ca sa ii mananc ficatul !!! -_-!

Ma jucam cu cutitul , il ascuteam ,il spalam eram foarte grijuliu cu el , cred ca mai mult decat cu Smile .

'Vorbind de lup si lupul la usa' Smile se apropie de mn , se aseaza in fund si da din coada .

J:Ce e baiete , vrei la vanatoare ?

Smile incepe sa dea si mai repede din coada in semn de da ....

J: Pai.....trebuie sa ne furisam....shhhh

Am iesit pe balcon , si am sarit impreuna cu Smile ....

Am sarit in cel mai inalt pom , ca sa pandssc cea mai buna prada ...

Dupa 1 minut , am gasit , era o fata cu un caine .

De la spate cainele arata ca Smile , numai ca avea blana aurie ...

Fata era inalta cam de 1.71 era imbracat in negru si avea parul tot asa , imi era destul de familiara .

M.am strecurat in spatele ei si i.am pus cutitul la gat spunand :

J: Shhh go to....

F(fata) : Jeff ? Jeff the killer

J:Jane ? Ce cauti tu aici ?

Ja(Jane): Pai am venit sa imi plimb noul caine , seamana cu Smile doar culoare difera ...

J: De ce ?

Ja: Pai imi era dor de micutul Smile , spune in timp ce il mangaie pe cap .

J: Nu , de ce esti aici ?

Ja: Pai...voiam sa vanez si ....mna aici vin mai mult prazile ....

J:Pai.....vanam impreuna ? O intreb in timp ce imi frec ceafa ...

Ja:M.....sigur ?

Ne urcam in copac , sii.....ca sa vezi ,iubit si iubita emo , hm....

J: Super , de abea astept sa ....

Ja:Nuuu !!!!

J: Ce e ? Mor de foame

Ja:Imi aminteste de noi cand eram impreuna

M.am inrosit tot la fata , eram atat de rosu incat cred ca Jane a vrut sa ma intrebe daca mai respir .. -_-#

M.am facut ca ma uit la ceasul pe care nu il aveam si hh...am cam scapat de sub control , am probleme grave cu nervii !!

J:ASCULTA FETITO , SLENDER NU IMI DA DE MANCARE ,IMI ALUNGA TOATA PRADA SI INCERC SA GASESC CEVA DE 5 ORE , ASA CA MA PIS PE AMINTIRILE TALE !!!

Jane s.a uitat la mn foarte dezamagita si a plecat .

Ma simteam prost ca am tipat la ea , dar foamea ma controla , nu am mai gandit :/

M.am strecurat in spatele lor si am observat discutia .....se pare ca acel baiat e fratele ei mai mare ....si ca si.a facut fata ca mn ca sa o ajute ....nush cum o poate ajuta dar.....

Ma simteam foarte prost , m.am dus la Jane si am vorbit cu ea ....

J:Uite....stiu ca baiatul ala e fratele tau

Ea lasa capul in jos .....

J: De ce nu mi.ai spus ca ai un frate

Ja: Pentru ca imi era frica sa nu cumva sa il omori si pe el,spune ea cu lacrimi in ochi ....

J:Jane .....eu te iub....

Ja:M.ai  iubit :(

Am plecat capul si m.am dus acasa .

Cand am ajuns mi.am dat seama ca Smile lipseste ..... il caut peste tot , dar cred ca stiu unde era .

Ma intorc la Jane , Smile era acolo cu catelusa ei .... SMILE E INDRAGOSTIT !!!! Mi.a picat fata cand am vazut , l.am luat acasa si am avut o discutie foarte lunga cu el ....bn eu am vb cred ca el se gandea la altceva ...

Nu voiam asta pt asa trebuia sa ma intalnesc cu Jane de cate ori i se facea lui Smile dor .....SUPER , DE PARCA NU AM DESTULE PE CAP .....

Muream de foame , gata m.am decis , il omor pe Slender ....

Ma duc cu cutitul lustruit spre camera lui , foarte mandru , si cand sa intru.......

Slender era in spatele meu si ma intreba ce fac ?

J: Ce fac ? Ce fac ? Mor de foame adta fac !!!! Spun maraind la el ......

S: Ai noroc azi ,Masky , Hoody ,  Sally s.au mutat la noi

J: Nu , Nu ,Nu , nu gay aia !!!!

S:Zi merci ca ti.au adus de mancare .....

Sorry,I'm Jeff the killerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum