Абігейл
Я почала шукати ту дівчину. Тоді, коли мені здалось, що вона втікла додому, мене хтось схопив за руку.
- дякую тобі - вона обняла мене - я не знаю що могло би бути зі мною)
- я теж не знаю. Я б радила тобі самій не ходити вночі) буває трохи... небезпечно)
- так, ти права) Я Емма доречі.- Абігейл. Ой, а ти часом не та Емма....
- яка Емма?
- нещодавно у мої двері постукали, і якийсь хлопець активно роспитував про якусь Емму, а потім зрозумів, що переплутав будинки і все таке....- о, так ти не знаєш...?
- не знаю чого?
- це був той хлопець.... Той що ти його щойно... бачила.- справді?
- ага.
- хто він взагалі такий?
-оооо - вона була здивована - зайдеш на чай? в знак вдячності за порятунок?
- авжеж, тільки не надовго)
- окей.Ми йшли не довго, її під'їзд був недалеко. Квартира у неї була маленька, але затишна. Одразу було зрозуміло, що вона живе з батьками.
- батьки поїхали на дачу.
- ясненько. А як ти опинилась в тій вуличці?
- я недалеко підробляю, то так і випало.- а ким підробляєш?
- у понеділок, середу і п'ятницю я працюю у книжковому магазині. А у вівторок, четвер суботу на заправці. Допомагаю підзаправитись, іноді мию машини.- о.. А тобі часом не потрібна якась помічниця чи щось типу такого?
- та ти прямо везунчик!! Мені таки потрібні помічники. Точніше помічниця. На обидвох роботах. Ящо хочеш, ти принята!- а ким ти працюєш у книжковому магазині?
- власницею...
- ого.....
- ага....
- так ти мала розповісти про того хлопця.
- точно. Я не знаю його імені, але він у нашій школі дуже популярний. Знаєш, він типу капітан футбольної команди. Непогано вчиться....Староста школи... Але ввечері він не такий вже і хороший хлопчик... Маиа бачила. А отой момент з тюльпанами... Коротше. Декілька місяців назад ми посварились, і він хотів мене достати. Тому він купив квіти які я ненавиджу, і хотів мені подарувати. З гарненькою усмішкою на лиці. І він це зробив. Все ж таки він козел.
- ясно. Знаєш, мені вже певно пора. Ще побачимось)
- ага. Авжеж. Бувай.Я вийшла з квартири. Спустилась по сходах і незабаром я відчула на обличчі вітер. Схоже починався дощ, і я як омога швидше рушила додому. Я думала над тим, що вже зовсім скоро сама зароблятиму на себе, а ту, так звану сім'ю буду рідше бачити. Ось і мій будинок.Через декілька хвилин я бачу перед собою двері. Відчиняю. І що я бачу...
В МОЇЙ квартирі все переставлено на їхній лад, все як їм зручно. Жінка готує на МОЇЙ кухні, чоловік сидить перед МОЇМ телевізором, а дівка лежить на МОЄМУ дивані.
- що ви зробили у МОЇЙ квартирі?
- це тепер наша квартира любонько. Так що закрий рот, якщо не хочеш жити надворі. - жінка стала якась нарвана- та якби не я, ви б і далі жили у своїй бомжатні!
- так, тільки тепер ми живем тут, і тепер це наша квартира, любонько. І взагалі, де це ти була?
- де мені потрібно там і була.- не говори з нами в такому тоні! Іди в свою кімнату.
- я не хочу.
Чоловік встав з дивану, взяв мене за лікоть і повів в кімнату. Дівка тільки посміялась і сіла пити чай. Чоловік закрив кімнату на ключ, який вже встиг знайти в моїй квартирі. Я була шокована, адже події відбувались надто швидко ,і я не встигала звикати. Я розуміла, що завтра знов у школу. Одягу я так і не купила. З різними поганими думками я і заснула.
Проснулась я також рано. Одягнула майку, джинси і кардиган. Волосся швидко заплела в пучок і вирішила лізти через вікно. Це був 5 поверх. Страшно, але не так страшно, як ті люди за межами кімнати. Я вийшла на балкон. Можна було обрати два шляхи. Або лізти балконами, або по трубах. Я вирішила змішати їй. ДО третього поверху балконами а далі по трубах. Так я і зробила. Сама була просто в шоці з того, що змогла злізти. Тепер щоб мене не побачили, швидким кроком направилась в школу.
YOU ARE READING
друга стать
Любовные романыЧи зможе один день змінити все життя? Коли життя просто проходить повз, а ти сидиш у депресії і бог зна скільки часу не виходиш на вулицю. Коли майже перестала їсти і пити, і за веси перший семестр 11 класу була у школі тільки 2 рази. Коли вся надія...