12:Yeni kız¡¿

204 8 6
                                    

-Birkaç hafta sonra-

Bu gücümü geliştirmiştim. Karanlık ile iletişime geçebiliyordum. Neler dönüp dönmediğini biliyorum. Bu yüzden bana sinir olanlar var her neyse. Şu an en çok Jane,Nina ve Clockwork ile konuşuyorum. Clockwork olduğu için Tobylede iyi geçinmek gerekiyor. Çoğunlukla proxylerle konuşuyorum. Jef hariç...

Bu gün normal denilebilecek bir gündü. Tabbi Liu'nin Zalgo'nun tarafında olduğunu duyan Jef haliyle sinirlendi. Onu anlayabiliyorum. Neyse Toby gine Masky ile uğraşırken Jef Ninayla uğraşıyor. Lazari açım diyor. Bense bizimkilerle konuşuyorum. Sonra merdivenlerden hızla Sally geldi. 'Oyun oynuyalım' diyor
. Jef kabul etti. Sonra bizim yanımıza geldi. 'Benimle oyun oynar mısınız?' Jane "tatlım benim işim var" dedi. Ve kalktı. Clockwork"benimde ava gitmem gerekiyor Sally söz bir dahaki sefere" dedi. Sally kafa salladı. Clock kalktı. Sally bana döndü. 'Sen benle oynar mısın Black Abla' "olur,neden olmasın?" "Gel o zaman" benim elimi tuttu.

Odasına girdim. "Vay anasını-" 'Öhm-Öhm' dedi iç sesim. "yani vay canına" "gel hadi,bizi Ben ve Jef abi bekliyor" kafa salladım. Oturduk. "Tamam,şimdi çay partisi yapıcaz ve bize Ben,Jef,Black,Pati ayak ve Luna katılacak" ona döndüm. "Pati ayak ve Luna Kim?" Diye sordum. Peluş oyuncakları gösterdi. "Arkadaşlarım" "peki" sonra herkese çay- yani su koydu. Sonra kurabiye koydu. Her tabağa ikişer üçer koydu.
***
Sally'le oyun oynamamız bitmişti. Salondaydım. Ta ki Maskin sesi ile yukarı Slendrman'in odasına çıktım. "Ne var ya-yani efendim?" "Göreviniz var! Jane,Nina ve sen" "bizim kızları gördüm. "Peki,görev nedir?" "Alan A**** adında birini öldürmenizi istiyorum" "peeeeki" sonra bana adresi verdi. "İlk olarak kızlar hazırlanıyoruz" kafa salladım. "Aşağıda buluşuyoruz" dedim. 'Tamam' dediler. Yukarı çıktım. Üstüme hızlıca bir şeyler geçirdim. Bıçaklarımı ve silah ve jarjorleri aldım. Hızla aşağı indim. "Hadi gidelim" dedi Jane. 'Peki' dedik. Yola koyulduk.
***
Bla bla sokağına varmıştık. Bize verilen bilgilere göre saat yedide evde oluyormuş. Saat ise altı,kızlara dönüp 'ne yapcaz?' bakışı attım. "Burdan çok uzak olmayan bir kafe var oraya oturalım" dedi Nina. Onayladık. Kafeye geçip oturduk. Kızlar kafe söyledi. Bense Limonata söyledim. İçdik. Orada biraz vakit geçirdikten sonra Alanı öldürmek için yola koyulduk. "Ev nerde Black" bana sordu çünkü bütün bilgiler bende. Cebimdeki kağıdı çıkartım. "Bla bla sokağı Lale apartmanı" Nina etrafa baktı. "Aha şurda" dedi ve bize eliyle işaret etti. "Her halde bize buyrun gelin demezler size soruyorum müq knklarım nasıl gireceğiz?" "Gizli gircez herhalde" dedi alayla "haklı lan" dedim. Kızlar öldürecek ben ise ortada kanıt bırakmayacaktım.
***
(O sırada cp evinde)
(Yazar anlatımı ile;)

Evde üç arkadaş olarak oturuyorlardı. Slendrman onları çağırdığını Jef bildirmişti. Masky,Toby ve Hoodie yukarı çıktılar. Slendrman odasına girdiler. "Evet efendim,bizi istemişsiniz?" "Evet,buraya yeni katil gelicek" onlar birbirlerine baktılar. "Black gelince onunla kızı almaya gidin" "peki efendim"

(Black gözünden devam;)

İşi bitirip eve gitmek için yola koyulduk. Tabbi ben bitim. "Ne kadar kaldı?" Dedim. "Dayan! Yarım saat var" ofladım. Yola devam ettik.
-On dakika kala-

"Sen sormadan söylüyorum on dk mi ne kaldı" dedi Jane. Nina"knk dikkat et tuzağa takılacaksın" derken ben yukarı çıktım. Kızlar gülmeye başladı. "Öhm-öhm, ben yukarıda kaldım. Siz gülüyorsunuz!" "Tamam,tamam Nina yardım et kurtarak şu malı"
Beni tuzaktan kurtardılar. "Sağolun" "problem değil de daha dikkatli olmalısın" "n'apabilirim? Tuzakları çarpım tablosu ezberler gibi ezberleyim ne dersiniz?" "Bir zahmet be kanka" gülüyorduk. Sonunda varınca kapıyı kıracak gibi çaldım. "Lan geldik" "sonunda ölüyordum" diyerek kapıdan içeri girdim. "Evi bu kadar özlememiştim" kıkırdadılar. Direk salondan mutfağa geçtim. "Su" diyerek suyu doldurdum. Tabbi bizim Toby yanıma geldi. "Selam ne yaptınız bensiz" dedim. "Hiç birşey,bu arada waffle ister misin?" "Neden olmasın" bana bir tabağa bir tane waffle koydu. "Sağol"dedim. Masaya geçtim. Yemeğe başladım. Benim gibi Toby de geldi. "Black bize görev var" ona baktım. "Daha yeni geldim" dedim waffle'dan bir dilim ağazıma atarken. "Slendy dedi" Sonra Masky ve Hoodie geldi. "Bize görev var hadi hazırlanın"dedi Hoodie"bu arada görev ne?" Dedim Hoodie dönerek. Bana Masky cevap verdi. "Yeni katil geliyormuş" "hmm... Peki ben hazırım sizi dışarda bekliyorum." 'peki' dediler. Dışarı çıkıp onları bekledim. "Ee sonunda" dedim. Yola koyulduk. Eve baktım. Bildiğiniz Villa ya öhm... Neyse "burda mı?" "Evet" plana göz attık. "Biz Masky ile korumaları halediceğiz siz Toby ile kızı alın" onu kafamla onayladım. "Peki komutan" bunu dedikten sonra asker duruşu yaptım. Güldü. İkiye ayrıldık. Toby'ye döndüm. "Camdan çıkalım" "t-tamam" cama çıktık. "Kızın odası nerde biliyor muyuz?" "Hayır" ona döndüm. "Peki,işimiž zor" "n-neden?" "Burası villa kaç odası var bilmiyoruz" "h-haklısın" odalara baktık çıktık. En son benim baktığım odada ne gördüm sizce? O kızın ailesi olması gerek anlatmayacağım neyse direk kapıyı kapattım. Toby bana ' ne oldu' bakışı attı. "Boş ver" dedim. Bana sorgulayan bakış attı. Sonra işte son odamız. Kapıyı açtım. Baktım ki burda bir kız var hemde uyuyor. Toby'ye döndüm. "İşimiz daha kolay oldu" dedim fısıldayarak. Kafa salladı. Kıza yaklaşınca yüzümde yanma ve karnında gıdıklanma oldu. Noluyor bana? {Aşık oldun işte} ne ben aşık mı oldum hayır. Toby bana baktı ve kıkırdadı. Onun omzuna yumruk attım. "Sus ya" yine bana baktı. "Birisi a-aşık mı olmuş?" "Sus Toby" Toby bana baktı. "yüzün k-kızarmış" "ne?" Ayna olduğunu fark ettim. Onun önüne gittim. Sonra Maskemi taktım. Kızı kucağıma aldım. Dışarı ilerledik.
**"
Kapıyı bu sefer Hoodie çaldı. Clockwork açtı. "Kanka" dedi. Yanıma geldi. Sonra Slendy geldi. Beni kızın odasına ışınlandı. Onu yatırdım.


855 kelime oldu. (Şu an ise 862)

Lisa Black -Bir creepypasta Hikayesi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin