Slendy geldi,beni kızın odasına ışınlandı.
-yeni kızın gözünden-
-+-
Uyandığımda başım ağrıyordu. Ama geçti. Nerede olduğumu bilmiyordum. Ayağa kalktım etrafa baktım. Benim sevdiğim beyaz ve siyah tonları kullanılmıştı burda, çok güzel derken cama gözüm çarptı. Akşam saatleri idi. Fakat sorun da burada ben gece yatmıstım ve bura benim odam değildi. Kapıdan dışarı çıktım. Etrafa bakınmaya başladım. Büsürü kapı vardı. Biraz daha iyi bakınca isimler yazdığını gördüm. Burda Black(Lisa Black),Ally,Slendrman gibi isimler vardı. Black adlı kişinin odasını merak ettim doğrusu. Bu merak korkudan daha da kötü, kapıyı açtım. Odaya bakmaya başladım. Aynı renk tonları vardı. İçeri adım attım. İyiki kimse yoktu. Gözüm duvara kaydı. Bir kaç çerçeve vardı. İlerledim.Orada arkadaşları yani bence fotoğraf ları vardı. Biraz daha yaklaştım. Çok güzel çıkmışlardı. Mutluydular. Bir fotoğraf da agızı kesik olan birine şaka yapıyorlardı. Kız benden mutlu olduğu belliydi. Aklıma eski arkadaşım geldi. "Niye beni bıraktın niye?" Diye mırıldandım. Bir kaç ay önce kendi evinde ölü olarak bulunmuştu. Ailesi kimin yaptığını bilmesede onu arıyordular. Ailesi,Polis ve ben... Aslında fazla arayamadım ama kimler olabilir diye düşündüm. Onu bulursam onu söz öldürecektim.
Kapı açıldı. Bende refleksen arkamı döndüm. "Burada ne yapıyorsun s-sen" dedi. "B-ben" "kayboldun." Ona baktım. Yalan söylemem lazımdı. "Evet" kız bana baktı. Kızardı. Yoksa-yok ya "beni takip et" Kaffa salladım. Odadan çıktı,bende öyle. Dört kat mı neydi bura ve ben en üst kataydım. Aman ne güzel. Kız bana burda bekle işareti yaptı. Kaffa salladım. Etrafa baktım. "Slendy senin ki uyanmış s-seni bekliyor" dedi. He bu arada burayı size anlatmam gerekirse TV'nin önünde Peterpan kılıklı biri var. Yanında fotağrafta gördüğüm ağızı kesik olan var. Koltukta ise bir gözünde saat olan biri onun yanında ağzının yanı yaralı,boynunda maske ve kafasında turuncu gözlük takan biri var. Onu yanında Beyaz maskeli biri,beyaz maskeli bir kız,onun yanında ise ağızı yine kesik ama bu sefer kız olan biri var. Bu evde ağızı kesik olmak modamı ya?
Sonra solona uzun biri geldi. "Merhaba ben Slendrman" dedi. Salona döndü. "Tanışın"
*Herkes ile tanışır* kesinlikle üşenmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisa Black -Bir creepypasta Hikayesi-
Fiksi PenggemarKız onu yaralı görünce içi el vermedi. Ona yardımcı olmak istedi. O yüzden ona doğru yürümeye başladı. Ona yaklaştı. Çantasında olan ilk yardım malzemesi çıkartı. Onun yarasını sardı. O da gitmesi gerektiğini söyledi ama o ayakla yürümesi zor olacak...