sinema

1K 236 41
                                    

Güneş gözüme işliyordu. Uyanmak zorunda kaldım sonra da uyku tutmadı zaten. Bu gün tatil günümdü. Yani her Çarşamba tatil yapardım. Bu gün bi planım yoktu. Ama en yakın arkadaşımla sinemaya gitmeyi düşündüm. En yakin arkadaşım sinyor aradım.

"Alo sinyor knk sinemaya gidelim mi"

"Tamam knk tamam"

"Hadi byyeee"diyip kapattım telefonu. Üstümü giyinip, evden dışarı attım kendimi. Bir dolmuşa binip. Sinemanın olduğu yere gittim. Knkimi beklemeye başladım. O da gelmişti en sonunda. "Slm"dedim "Slm knk hangi filme gidcez"dedi. "Bilmem gel bi bakalım"dedim. Peşimden geldi. Gittik baktık filmlere,hangisine gitceğimizi bilmiyoduk. "Bak şuna gidelim"dedi sinyor. Knkimin gösterdiği filme baktım. Filmin adı "Cin Çarpması"'ydı. Biletlerimizi alıp filme girdik. Hani filmden önce reklamlar olurdu ya tam ona denk gelmiştik. Yerlerimize yerleşip izlemeye başladık. Birden arkadaşımın beni dürtmesiyle irkildim. Ona baktım eliyle ekranı gösteriyordu. Ekranda gördüğümle... Olamazdı ne yani dün yaşanan her şey gerçek miydi?. Ekranda dün gördüğüm cinle benim bir fotoğrafım vardı. Ve bu fotoğrafı reklamda kullanmışlardi. Bunu görünce yerimden koşa koşa kalktım ve kendimi sinemadan dışarı attım. Gördüklerime hâlâ inanamiyordum.

ÇOBANIN HAZİN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin