cinlerin kayboluşu

521 137 26
                                    

Kız kaybolmuştu artık koyunu aramaya başlayabilirdim. Ormanda biraz daha ilerledim. Koyunun sesi geliyordu. Sesin geldiği yöne doğru ilerlemeye başladım. Ama biraz tedirgindim. Çünkü ses ormanın derinliklerinden geliyordu. Yani bana bi şey olsa kimse farkına bile varmazdi. Ama mecburen koyunu bulmaliydim. Biraz daha ilerledikten sonra onu buldum. Ve tutarak diğer sürünün yanına götürmeye başladım. Ama farkettim ki şu an tam tersi oluyordu. O beni sürükleye sürükleye bi yere götürüyordu. Birden cin halini aldi. Ve kolumdan çeke çeke götürmeye devam etti. Ondan kurtulamiyordum. Ayaklarım geriye gitmek istiyordu,sesimi çıkarıp ona hesap sormak istiyordum. Kolumu elinden kurtarmak istiyordum. Ama sanki kitlenmiştim. Hiç hareket edemiyordum. Birden beni bir ağacın içine soktu. Dışarı tekrar çıktığımızda Dünya'da değildik. Başka bir gezegendeydik. Ve etrafıma cinler toplanmaya başladı. Kraliçe olduğunu tahmin ettiğim bir cin konuşmaya başladı. " Merhaba burasi bizim dünyamız hoş geldin"dedi. "Siz getirdiniz beni buraya"dedim "Niye getirdiniz ne istiyorsunuz benden"diye devam ettim. "Burdaki tüm cinler bayan hiç erkek olmadığı için üreyemiyoruz o yüzden seni buraya getirdik"dedi. Nasıl yani şimdi benden onlari **** töbe töbe diye geçirdim içimden. "Evet aynen içinden düşündüğünü yapmani istiyoruz"dedi cin. Allahım nereye düştüm ben. Fikirleri cazip geldi. Bu yüzden kabul ettim. 18 tane bayan cin vardı. Her gece biriyle yattım. Ve her gece 1 cocugumuz oldu. Cinler cocuklari 9 günde doğurduğu için baya bi ürediler. Ve baya bi cocugumuz oldu ve bir anda Cinler bnm köyümü de ele geçirmek istediler. Onlara ne kadar engel olmaya çalışsam da bunu yapmaya kararliydilar. Ve insanlara karşı savaş başlatılar. Tabi ben savaş varken cinler ülkesindeydim. Ama ordan çıkıp insanlara yardim edemiyordum. İnsanlar ve cinlerin savaşını cinler kazandı. Ve malesef birdenbire dünyaya hakim olmaya başladılar. Bu sayede iyice çoğaldılar. Ve insanlardan daha üstün oldular. Bir savaş daha yapmaya karar verdiler ama bu savaşın sonucu farklıydı. Bu savaşı kazanirlarsa ben hariç tüm insanlari öldürebileceklerdi. Eğer insanlar bu savaşı kazanırsa cinler dünyayı sonsuza kadar terk edeceklerdi.İnsanlar bu savaşta bir hocaya danışırlar. Bu hoca savaşta bir dua okur ve cinlerin hepsi bir daha gelmemek üzere kendi dünyalarına giderler...

ÇOBANIN HAZİN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin