Hande537 İle Röportaj

497 36 2
                                    

Merhaba Hande nasılsın?

İyiyim teşekkürler. Sen nasılsın?

Teşekkürler bende iyiyim. Sana birkaç sorum olacak.

Tabi ki.

Sence Yaramaz Çocuk'mu? yoksa Çikolatam Olur musun'mu? Neden?

Yaramaz Çocuk. Çünkü şuana kadar romantik olan hiçbir kitapta ağlamadım veya bu kadar etkilenmedim. Yaramaz Çocuk'la ilklerimi yaşamış oldum.

Aynı şekilde bende... Peki Rüzgar ile Masal'ın aşkını nasıl tanımlarsın?

Kerem ile Aslı. Leyla ile Mecnun gibiydiler. Aşık Veysel'in , Nazım Hikmet'in şiirlerinde anlattığı ikiliydi onlar...

Harika bir tanım bence :)) Peki Rüzgar'ın Masal'a söylediği en beğendiğin sözü nedir?

"Senin masumiyetine ihtiyacım var" demesi beni çok etkilemişti.

Pekala son bir soru. Dilek Tarıncı hakkında ne düşünüyorsun?

Bana romantik olmayı sevdiren kişi diyebilirim. Aşka inanmamı , romantik olaylarda gülmeyi değilde ağlamayı sağlayan kişi. Çilek görünce gözlerimin dolmasını sağlayanda Dilek Tarıncı'ydı. Ciddi anlamda güzel yazıyor.

Güzel bir röportajdı. Teşekkürler Hande

Önemli değil. Zevkle.

---

Bir fanla ilk röportajımız. Bu şekilde eğer sizde röportaj istiyorsanız facebook hesabımızdan yada bu wattpad hesabımdan bana ulaşabilirsiniz.

Multimedia kişilerden gelenler ve video ise Yaramaz Çocuk ile ilgili seyredin mutlaka :D

Sizleri seviyorum ilginiz için teşekkürler...

(Multimediadaki gibi etkinlik yapanlar gönderebilirler.Eğer isim isterlerse adlarıyla beraber paylaşılacaktır)

VE

(İsteyen herkesle bu şekilde röportaj yapılmaya çalışalacaktır)

Okuduğunuz için teşekkürler!

DilekTrnc Hikaye FanlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin