Merhaba yaklaşık 30 dakika sonra 2015'e gireceğiz hepinizin bildiği gibi. Bende bu günün uğruna sizin için görüş ve fikirlerinizi alarak her iki kitabada yeni yıl için replikler hazırladım :) İyi okumalar.
Çikolatam Olur Musun?
"Haydi Adel mısır ve içecekleri getir" dedi Poyraz. Yeni yıla daha vardı fakat biz bunu flim seyrederek değerlendireceğiz. İçeriye geçtiğimde Poyraz koltuğa yayılmış kumandayla flimi ayarlıyordu.
"Tamam tamam geldim." Bende oturdum ve ağzıma bir mısır attım. "Ne seyredecegiz?" Poyraz gülümsedi.
"Zamana Karşı. Beğeneceğini umuyorum" koltukta iyice yapıldıktan sonra "Haydi bakalım" diye mırıldandım.
Yaklaşık 2 saat sonra flim bitti. 30 dakika sonra yeni bir yıla nefes alacaktım ve heyecanlıydım. Yılbaşı ağacının önüne geçtim. Poyraz yayılmıştı ve kafasını ağır ağır bana çevirdi.
"Haydi tembel kalkta fotoğraf çekinelim" Poyraz gülerek kalktı ve masanın üstünden fotoğraf makineseni getirdi. Bir sürü poz verdik ve çıkan fotoğrafları yılbaşı ağacının altına dizdik.
Bana iyi hissttirensin Poyraz. Yine hayatımın en iyi yılbaşını yaşatıyordu. Elini tuttum ve balkona çıktık. Geri sayım başlıyordu.
" 10,9,8,7,6,5," ve arkamdan belime sarıldı.
"4,3,2,1 YENİ YILIN KUTLU OLSUN!" dedim ve boynuna atladim. Beni sıkıca sardı. "Bütün yılım seninle olsun Adel. Bana gelen en güzel hediyesin" ve dudaklarımız buluştu. 2015'e muhteşem başladım. Umarım öyle devam eder...
Yaramaz Çocuk
Sabahtan beri 50 defa süprizlerden nefret ettiğini tekrarlayan bir Rüzgar vardı tepemde. Fakat ben ikimiz için küçük bir kafe kapattırdım. Tabi misafirlerimiz vardı.
"Masal sinirlenmeye başlıyorum nereye gidiyoruz." Dedi ve direksyonu sağa kırdı. "Burdan sola dönmen gerekiyor Rüzgar" kısa bir küfür mırıldandı ve direksyonu sola kırdı.
"İşte geldik" dedim ve el çırptım. Arabadan indiğimiz de kafeyi açtım ve açmamla bütün kimsesizler yurdundaki çocukların "MUTLU YILLAR!"demesi bir oldu. Rüzgar sessizce içeriye geçti ve ben bütün çocuklarla kucaklaştım.
Yaklaşık 2 saat çocuklarla pasta kestik , oyunlar oynadık. Yada Rüzgar oturdu ben oynadım.
"Bence güzel bir yılbaşıdı ve yeni yıla gireceğiz." Dedim. Ayağa kalktı ve dışarıya çıktı. Bende peşinden gideceğim zaman ufak bir afacan durdurdu. Uyuyan öğretmenini gösterdi. "Yastığına yapıştırıcı döktüm çok kızarm mı? " dedi. Bende "Yaptığın yanlış" dedim. "Ben çok yaramaz çocuğum değil mi?" dedi ve surat astı. Gülümsedim.Onu öptükten sonra kendi Yaramaz Çocuk'umun yanina gittim.
"Son 1 dakika" dedim. Ona yakın olmayı seviyordum ve onun yanında kendimi güvende hissediyordum
Geri sayıma başladık. Gerçi Rüzgar'ın pek umrunda gibi durmuyordu.
"10,9,8,7" bana bakti ve onu hissedebileceğim kadar yanıma geldi. "5,4,3,2,1" ve ona sarıldım. Buna zaten ihtiyacım vardı.
Rüzgar dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Şuan eğlence yerinde kızlarla olabilirdim. Fakat tam istedigim yerdeyim" gülümsedim "Dilek tut Rüzgar" dedim gözlerimi kapattım ve dilek tuttum.
"Ne dilek tuttun?" Dedi. "Bu sene uslu bir çocuk olmanı" dedim ve yine dudaklarımız buluştu.
SİZDEN GELEN YENİ YIL MESAJLARI
-Mutlu yıllar Ç.O.M ve Y.Ç ailesi. Sizleri çok seviyorum. Dilek Tarıncı'ya burdan tüm kalbimle sevgilerimi gönderiyorum.
-Merhaba ve mutlu yıllar! DilekTrnc ve The_BackS'e herşey için çok teşekkür ederim. Kitaplarınızı seviyorum. Nice senelere.Sevgilerimle...
Teşekkürler herkese. Hepinize mutlu yıllar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DilekTrnc Hikaye Fanları
AléatoireBu benim değil hepimizin kitabıdır. Yaramaz Çocuk & Çikolatam Olur musun? Kitaplarının fanları! Etkinlikler , röportajlar , kesitler burada! Burayı beraber renklendireceğiz! (DilekTrnc'dan izinlidir) ©Tüm Hakları Saklıdır