Size Ait Düşünceler

331 24 3
                                    

-Kesinlikle Yaramaz Çocuk bu şekilde bitmemeliydi :(

-Çikolatam Olur Musun? kötü biterse kendimi asarım!!

-Yaramaz Çocuk'tan sonra birde Çikolatam Olur musun?'dan kötü son gelmesin :((

-Rüzgarrrr benim herşeyim. Ayrica ordaki Masal Dalkıran bendim okay? (Şizofrenik hayran)

-Sevgili Dilek Tarıncı Y.Ç'tan sonra Ç.O.M kötü biterse ölümünün sebebini açıklarsın. Sevgiler

-Artik final gelsin!

-Gerçek aşkı ben Masal&Rüzgar ikilisinden öğrendim. Onları seviyorumm. :) ♡

-Diğerlerini bilmem ama ben duygusal insanım yahu. Gözyaşlarımı seviyorum. MUTLU SON OLSUN!!

-İlk defa bir kitapta ağladım. YARAMAZ ÇOCUK!  (sonsuza dek...)

-Adel'i seviyorum. Ama kusura bakmasın Poyraz benim aşkım ♡

-Duygusal olmasın yaaa. İkinci tranvayı kaldıramam.

- Yaramaz Çocuk'u okumayı bitirdim. Çikolatam Olur Musun?' a daha yeni başladım.  Ne FİNALİ?

-Artik çilek yiyemiyorum. Zaten neyseki mevsimi geçti :( :

             DİLEK TARINCI'YA MESAJLAR

-Yaramaz Çocuk'tan çok etkilendim. Ç.O.M'dan sonra yeni kitapta çıksın! !

-Final uzasın yada 2. kitap çıksın. Tabi bunun iyisini sen bilirsin...

-Hikayelerine bayılıyorum. Nasıl bu kadar güzel yazıyorsun? ?

-Seni seviyoruz. Tabi hikayelerinide...

-DilekTrnc hikâyelerin benim herşeyim. Büyük fanınım!! Beni-bizi duymanı istiyorum. Bunda yardımcı olan The_BackS'e teşekkürler! Ç.O.M MUTLU BİTMELİ!

         TEŞEKKÜR MESAJLARI

-Dilek sana çok teşekkür ederim. Salya sümük ağladım :'( . Tabi bu senin başarın. Kitaplarını çok seviyorum... Başarının devamını dilerim. Bu kitabıda ayrı seviyorum. Teşekkürler DilekTrnc ve The_BackS! !!!

-Kitaplarına hayranım. Yazılarına ve herşeye tek dileğim Çikolatam Olur Musun? İyi bitsin :)

-Öncelikle ilk önce  Dilek sana teşekkür ederim böyle bir aile kurduğumuz için daha sonrada The_BackS'e teşekkür ederim bizi burada topladığı için sizi seviyorum :))

-Tek isteğim Ç.O.M 2015 hatrına iyi bitsin. Ağlamak istemiyorum :) Çok iyi bir aile olduk. Teşekkürler Dilek.

-Son sözüm Rüzgar Öztürk için ölünür!! Başarılarının devmamini dilerim :)) ♡

------------------------

Merhaba!!

İlk olarak sizin görüşleriniz geldi :) Bazı nesajlar silindi Üzgünüm yazamadım. Eğer bu şekilde yazmak isteyen varsa ya facebook  hesabımızdan veya benim wattpad hesabımdan The_BackS 'ten ulaşmanız yeterli :)

Bir sonra Dilek ile konuşup röportaj yapabiliriz. Teşekkür ve katılımlarınız için teşekkürler.  Bana çok yardımcı oluyorsunuz ;))

Multimedia mutluluk kaynaklarından biri bence :))

ÖNEMLİ: ARTIK İSTEYEN KİŞİLERDEN KURA İLE BİRER BÖLÜM ETİKETLEME YAPILACAKTIR. BANA ULAŞMANIZ YETER. BİLGİNİZE...

Facebook hesabımız: DilekTrnc Hikaye Fanları

#ÇOMMUTLUBİTSİN

SİZLERİ SEVIYORUM TEŞEKKÜRLER!

DilekTrnc Hikaye FanlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin