Istuin sängylläni ja katsoin pimeää taivasta, jossa tähdet ja kuu loistivat kirkkaasti. Odotin malttamattomana aivan uuteen kännykkääni soittoa. En ollut kuullut mitään Billy Hargrovesta pariin päivään, mutta tänään piti olla treffimme. Menin makaamaan sängylleni ja katsoin kuinka kellon numerot vaihtuivat yöpöydälläni numeroiksi 23.25. Odotin malttamattomana ja tuhansia ajatukset pyörivät päässäni. Miksi Billy Hargrove halusi tutustua minuun, mitättömään Dustin Hendersonin isosiskoon. Päälläni oli pastillisävyinen kukkamekko ja jaloissani ballerinat. Hiukseni olivat kiharoilla ja kädessäni oli vaaleanpunainen scrunchie. Olin meikannut jo aikaisemmin ja nyt olin hiipimässä ulos keskellä yötä ensimmäistä kertaa koskaan ja vaikka olin 18-vuotias tiesin, että äitini saisi hepulin katomaisestani Willin tapauksen jälkeen. Pian kuulin puhelimeni soivan ja nappasin sen äkkiä käteeni ja painoin sen korvalleni.
"Hei Melissa." kuulin hänen äänensä sanovan ja nousin seisomaan istumaan sänkyni reunalle.
"Hei Billy." sanoin hiljaa puhelimeen ja nousin hermostuneesti seisomaan ikkunani eteen.
"Missä me nähdään?" kysyin ja odotin hänen vastaustaan.
"Tuu sinne vahnalle terästehtaalle." hän sanoi ja kummastuin hänen vastauksestaan.
"Miksi sinne?" kysyin ääni väristen.
"Älä oo tyhmä ja kysele, vaan tuu nyt vaan!" hän sanoi huutaen ja puhelu lakkasi.
Sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa kun nappasin käsilaukkuni meikkipöydältäni ja lähdin kävelemään hiipien alas portaita ja hengitin vasta kun olin päässyt ulos talosta. Lähdin kävelemään nopeasti Hawkinsin keskustan läpi toiselle puolen kaupunki, joka oli todella autoinut ja jossa tuo terästehdäs sijaitsi.
Saavuin lopulta aution tehtaan etuovelle ja hakkasin sitä lujaa.
"Billy!" huusin ja ääneni kaikui pimeässä yössä.
Ovi aukesi ja Billy avasi oven. Hänen siniset kauniit silmänsä olivat lasittuneet minuun ja hänen kasvonsa ja paitansa olivat aivan veriset.
"Billy!" kiljaisin ja yritin tarttua hänen käsivarteensa jossa meni mustia viivoja hänen kaulaansa asti, mutta hän löi minut maahan kädellään ja makasin maassa huutaen niin, että keuhkoihin sattui, mutta kukaan ei kuulisi minua täällä Hawkinsin autiolla alueella.
"Typerä tyttö." hän sanoi ja potkaisi minua mahaan jalallaan ja kiljaisin kivusta. Kyyneleet valuivat poskiani alas ja yritin tarttua maahan tiukasti vetääkseni itseäni eteenpäin kauemmas hänestä, mutta hän tarttui molemmilla käsillään nilkkoihini ja vetäisi minut alas terästehtään pimeyteen.
Kaikki oli pimeää. Tunsin hänen sormensa kasvoillani ja hän vetäisi silmieni edestä kankaan pois ja aloin kiljumaan kovempaa kuin koskaan, hänen takanaan oli iljettävä verinen myökky joka oli tehtaan kattoon asti korkea ja sillä oli monta jalkaa. KIljuin, mutta Billy peitti suuni kädellään.
"Hiljaa!" hän huusi ja puristi sitten käsillään poskiani.
"Tämä vie vain hetken ja sitten olet vapaa täältä." hän sanoi ja kyyneleet virtasivat poskillani.
Hän siirtyi hirviön edestä pois ja kiljuin aivan täysillä ja hirviö vetäisi yhden lonkeronsa suuhuni ja kaikki muuttui pimeäksi taas ja tunsin järkyttävää kipua kehossani ja aloin tärisemään, sitten kaikki sumeni päässäni.
BINABASA MO ANG
Cotton candy girl and Scoops Ahoy boy
Teen FictionDustin Hendersonin isosisko Melissa palaa takaisin Hawkinsiin ja tapaa siellä lapsuuden ihastuksensa Steve Harringtonin, onko mikään kuitenkaan ennallaan ? Melissa joutuu mukaan Hawkinsin kauheisiin tapahtumiin.