Összetartás

13 2 0
                                    

Seojun:

Reggel arra keltem, hogy Zsófi engem néz. Én csak elmosolyodtam.

- Jo reggelt hercegnőm.- adtam egy puszit a szájára.

-Jo reggelt. - mosolygott rám. Milyen sexy a reggeli rekedtes hangja. Baszottul be indított így kora reggel. Aztán elkezdte körbe rajzolni a tetoválásaim a hasamon. Haladt egyre lejjebb. Amikor elért a boxerem tetejéhez nálam elszakadt a cérna és neki estem. Elkezdtem puszilgatni a nyakát és be nyúltam a pólója alá. Mivel rajtam nem volt póló ezért ő egyből a nadrágomhoz nyúlt. Rá néztem, ő kapott az alkalmon és elkezdte szívogatni a nyakam.

- Ahhh baby. - nyögtem egyet.

- Mond. - nézett rám.

- Nagyon akarlak. - kezdtem szívogatni a nyakát.

- Mi tart vissza? - nyög egyet.

Ekkor be ront a bátyám. B@ssza meg.

- Mi van? - nézek rá

- Mivan fel hoztál még egy kurvát? Elég csini hol találtad? - Zsófi csak fel pattant és kirongyolt a szobámból és egyúttal a házból is.

- B@zd meg. - kiabáltam rá.

- Boccs. - és ő is kiment a szobámból.

Próbáltam elérni telefonon Zsófit de semmi.

Zsófi:

Nagyon jó volt Seojun mellett fel kelni.

- Jo reggelt hercegnőm. - mosolygott rám. Milyen sexy rekedtes hangja van reggel.

- Jo reggelt. - mosolygok én is rá.

Elkezdtem húzni az agyát. Amikor a boxeréhez értem. Nekem esett. Nagyon vad volt. Mikor elkezdtem szívogatni a nyakát ő elkezdett nyögni.

- Ahhh baby. - nyögte ki.

- Mond. - nézek rá aranyosan.

- Nagyon akarlak. - kezdte el szívogatni a nyakam.

- Mi tart vissza? - teljesen elveszi az eszem ez a fiú.

Mikor válaszolhatott volna berontott a bátyja.

- Mi van? - néz rá Seojun.

- Mivan felhoztál még egy kurvát? Elég csini hol találtad? - nézett rám perverz fejjel a bátyja.  Seojun nem szólt semmit. Itt betelt a pohár felkeltem és össze szedtem a cuccom és ki rongyoltam a házból. Sírva mentem Jiáékhoz. Seojun többször is próbált hívni de én lehalkítottam a telóm. Mikor meg érkeztem Jiához. Bekopogtam. Jaemin nyitott ajtót.

- Mi a baj hugi? - nézett rám majd bent elmesélem.

Bementünk ekkor lejött Jia is.

Jia:

Reggel mikor felkeltem nem volt senki se mellettem kicsit meg ijedtem. Elindultam a konyhába. Azt láttam, hogy Jaemin a konyhában áll félmeztelen és valamit kotyvaszt.

- Jo reggelt. - köszöntem neki.

- Azt a büdös k*rv@ eget de meg ijedtem. - ugrott egyet. - Amúgy neked is. -elkezdtünk röhögni.

- Szereted a lovakat?- lérdezem meg tőle.

- Fuuuu nem! Olyan ijesztőek. -

- Miiii. Olyan aranyos állatok. Nekem van is egy. -mosolygok rá.

- Jó neked! - mondta flegmán.

- Gyere ki. Meg mutatom milyen édik. - fogom meg a kezét és kezdem el kihúzni az istállóba.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Új életWhere stories live. Discover now