Szeptember 1.

18 1 0
                                    

Jia:

Reggel az ébresztőm hangjára keltem. Ohh hogy s büdös életbe. Mért kell ilyen korán kelni? Sokkal egyszerűbb lenne az élet ha kicsit később kéne felkelni. Még 5 percet szitkozódtam aztán felkeltem. Elkezdtem öltözni meg a hajam megcsinálni. Így sikerült:

 Így sikerült:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Majd csináltam magamnak kaját és indultam suliba

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Majd csináltam magamnak kaját és indultam suliba. A suliban én vagyok a rossz lány. Szóval jó páran félnek tőlem. De ezeket leszámítva rendesen tanulok. A suliig vezető úton zenét hallgattam. Mikor megérkeztem jó páran voltak már az osztály terembe. Levágódtam a leghátsó padba és elkezdtem telózni. Bejöttek a terembe Yongho, Minjun és Hajun.

- Elméletileg jön új gyerek a suliba. - szólal meg Hajun.

- Kajak? -nézek Hajunra.

- Aha. - válaszolt a kérdésemre.

- Am, hogy telt a nyári szünet srácok? - nézek rájuk.

- Egész jól! - felelték egyszerre.

Ekkor megszólalt a csöngő. Ez a három jó madár meg spurizott az osztályába. Bejött a tanár mögötte egy lánnyal.

Zsófi:

Reggel szólt az ébresztő. Gyors ki nyomtam és mentem öltözni meg hajat csinálni.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Segítettem Amandának is felöltözni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Segítettem Amandának is felöltözni. Gyors csináltam mindenkinek kaját. Mert anya már dolgozott. Beszáltunk bátyám kocsijába. Előszőr elmentünk az ovi hoz. Bekísértem a hercegnőnket. Majd haladtunk az én sulimhoz. Bátyám kirakott és ment ő is a saját sulikájába. Ahogy haladtam be láttam, hogy mindenki engem néz. Nagyon idegesítő. Bementem az igazgatóhoz.

- Jó napot! - hajoltam meg előtte. És törekedtem a helyes kiejtésre.

Bele nyomta az órarendet a kezembe és kitessékelt az irodából. Ez aztán kedvesség na min1. Elkezdtem keresni az osztályom mikor sikeresen megtaláltam, akkor már kint ál az Of. és kérdezte, hogy indulhatunk-e be. Mondtam, hogy persze.

- Kedves gyerekek be szeretném mutatni új osztálytársatok. - nézett végig az osztályon. - Kérlek mutatkozz be. - mosolygott rám.

- Rendben. Sziasztok Antali Zsófi vagyok. 16 éves. Magyarországról költöztünk Koreába. Imádok sportolni. Ja kb. ennyi rólam. - mosolyogtam az osztályra.

- Ülj le valahova ahol van üres hely. - mondta a tanár.

Láttam egy full menő lányt ezért le ültem mellé.

- Szia Jia vagyok. - mosolygott rám.

- Zsófi. - viszonozták mosolyát. - körbe tudnál vezetni a suliban?- nézek rá.

- Persze. Látom te is az a rossz lány vagy! - néz a tetoválásaimra.

- Ja valami olyasmi. - röhögöm el magam.

- Halkabban. - szólt ránk a tanár.

- Oké , oké. - válaszolok neki flegmán.

Hamar el telt az első óránk. Szóval indultam Jiával körbe járni a sulit. Át karolt és röhögve indultunk el. Szembe jött velünk három fiú.

- Fiúk ő itt Zsófi. Az új family tag.

- Hello Hajun vagyok. Ha kell a leckében segítség akkor szólj. - mosolygott rám.

- Szia cica Yongho vagyok. Ha kell valamiben segítség. Csak szólj és a rendelkezésedre állok. - villant rám egy ezer wattos mosolyt.

- Álmaidban szépfiú. - mosolygok rá. Ezen mindenki elkezdett röhögni.

-Szia. Minjun vagyok ha kaja kell csak szólj és össze dobok neked valamit. - ölel meg.

-Uuuu te leszel a kedvencem. - ölelem vissza.

Szóval így öten jártuk végig a sulit. Jó páran néztek minket.

- Lányok hétvégén buli lesz. Jöhetnétek ti is.- mosolygott ránk Yongho.

- Én benne vagyok. - mondtuk egyszerre Jiával.

- Már is megvan az összhang. - kezdtünk el röhögni.

Hamar eltelt az az 5 óra. Kint beszéltünk a többiekkel a suli előtt amikor dudált bátyám, hogy haladjak. Megöleltem mindenkit. Majd haladtam a kocsihoz.

-Haliii. - mosolygok rá.

- Halliii. Már is barátaid vannak?- kérdezi és elindultunk Amandáért.

- Aha. Jó fejek. - válaszolok neki.

Bementem Amandáért utánna indultunk haza. Otthon elmesélte mindenki a napját. Délután még beszéltünk Jiával aztán beszéltem Katával meg Nikivel. Este lefürödtem és mentem aludni. Szóval elég jól telt a mai napom.

Új életDonde viven las historias. Descúbrelo ahora