🎬11

235 17 3
                                    

Hemen giyineyim bari aslında günlük kıyafet giymek istiyorum.Hem daha rahat olur.

Bence gayet uygun ve rahat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bence gayet uygun ve rahat.

Bu kızlar da her zaman uyuyor.Eskiden de böyle miydiler acaba. Uyandırayım bari.

Jen: lisa lisa uyan saat sekiz oldu hala uyuyorsun.

Lisa: Off ya sanki on iki olmuş. Sekiz uyku saatidir.

Jen : Saçmalama kalk kahvaltı edelim .

Lisa: Ne alaka ya sonra yaparım ben.

Jen : Off tamam iyi uykular.

Lisa: Sanada

Jen : He lisa he.

Neyse ne yapalım kaldık yine bir başımıza. Şöyle mükellef bir sofra hazırlayayım da bari uyanınca yerler.Öncelikle kahvaltılıkları koyalım. Sonrada krep yapalım...Tamam işte hazır. Birde bir yazayım da meraklanmasınlar.Şöyle mi yazsam;Günaydın kızlar,siz bunu okurken ben yüksek ihtimalle işte olacağım. Size afiyet olsun.Merak etmeyin ben yedim.Görüşürüz.

Şimdi istikamet kanal.Bakalım bugün bizi ne bekliyor.Şimdi doğruca durağa gitmeliyim...

Jungkook: Jennie selam.

Jennie: A kook merhaba. Naber?

Jungkook: Iyidir.Nereye?

Jennie: Kanala gideceğim. Malum artık iş başı yapmanın vakti geldi.

Jungkook: Bırakayım mı?

Jennie: A hiç gerek yok.Benim için yolunu uzatma.

Jungkook: Hiç önemli değil. Atla.

Jennie: Çok teşekkürler kook. Sağol.

...

Jungkook: Şey Jennie o gün ki davranışımın kusuruna bakma. Canım biraz sıkkındı da.

Jennie: Neden? Ne oldu? Lisa ile mi tartıştınız?

Jungkook: Ne lisası be kadın SENİ SEVİYORUM BEN JENNIE SENİ, ANLASANA BE KADIN!! Kalbimin ne denli kırıldığının farkında degil misin? Ha? Senin bana istemiyorum deyip Tae ile sevgili olduğuna ne denli incindiğim farkında değil misin?

Jungkook: KONUŞSANA BE KADIN DEĞİL MİSİN? Neden onun yanında hep gülerken benim yanımda ağlıyorsun? Neden? Neyse ben kimim ki sana böyle şeyler söylüyorum ki ? Neyinim ki değil mi ?

Jennie : Jungkook dur gitme . Dursana be adam. BENDE SENİ SEVİYORUM BE ADAM!!

Jungkook: N-ne?!

Jennie : KIM JENNIE JEON JUNGKOOK ' U SEVİYOR! DUY SESIMI VE ADAM DUY!

Jungkook: N-nasıl ? Ne demek bu?

Jennie : Benimle çık demek . ÇIK BENİMLE JEON JUNGKOOK!!

Jungkook : ÇIK BENIMLE JENNIE KİM !

...
{JUNGKOOK}

Sorsam mı? Sormasam mı ? Neyse benden günah gitti.

Jungkook:Alo J-jennie...

Jennie : Efendim Jungkook?

Jungkook : Ş-şey eee sormaya gönlüm el vermiyor ama soracağım.

Jennie: Sor kook.

Jungkook :P-peki siz Tae ile sevgili değil misiniz?

Jennie : Haaa o konu. O gün ben sizi lisa ile konuşurken duydum. Sonra Tae ile bizde size aynısını yaptık ama bu kadar etkileneceğini bilseydim yapmazdım.Ama merak etme Tae lisa'dan hoşlanıyor

Jungkook: Haa demek öyle .Oh be içim rahatladı.

Jennie : Neyse boşver şimdi onları. Çıkışta ne yapalım?

Jungkook: Kiraz ağaçlarının oraya gidelim mi? Sen çok seversin.

Jennie : Sen gerçekten hakkımda herşeyi biliyorsun Jungkook.Orası benim sığınağımdır. Oraya hep yalnız giderdim . Değişiklik olur.

Jungkook: Yanlışın var . Yalnız gitmezdin. Başbaşa giderdik.

Jennie: Ha demek öyle?

Jungkook :Öyle.

Jennie : Peki tamam gidelim.Şimdi kapatmam lazım.Görüşürüz.

Jungkook : Görüşürüz küçüğüm.

Ne? Küçüğüm mü dedi o? Ben mi yanlış duydum? Ay ne güzel bir söz o öyle. Küçüğüm..küçüğüm..küçüğüm..

Şef : Hey! Hey Jennie iyi misin?

Jennie: Ha? E-evet iyiyim.Buyrun ne istemiştiniz?

Amir : Iyi olduğuna eminsin değil mi ?

Jennie :Evet efendim.

Amir : Pekâlâ,Bugün senden Han nehrinde olan cinayet haberini sunmanı isteyeceğim.

Jennie : Tabii efendim.

Şef : Hadi .Hemen.

Jennie : Tamam efendim.


~NOT~


Selam,öncelikle kitaplarımı okuyan herkese teşekkür ediyorum.Ayrıca kitaplarımı eleştirdiği için @aleynabaki55'e teşekkür ederim hakaret etmeden yanlışlarımı söylediği için.Noktalama işaretlerine ve bölümün uzunluğuna dikkat etmeye çalışacağım. Fakat sürekli bölüm atmaya söz veremem.Çünkü ben bir LGS öğrencisiyim bu yüzden ağırlıklı olarak ders çalışmalıyım. Şuan ki uzunluk iyi mi ? Daha uzatmalı mıyım yoksa kısalt malı mıyım?

Sevgiyle kalın...♡

YOU ARE MY HISTORY&JENKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin