2 upíři ?!!

595 16 0
                                    

Probudila jsem se. Moje oči několikrát zamrkali a by si zvykli. Kde to jsem. Co se stalo. Tolik otázek. U dveří jsem viděla smouhu. Zaměřila jsem se na to místo. Byl to Lucas. "Kde....kde to jsem?,, zeptala jsem se. "U nás doma,, sedla jsem si. Strašně mě bolelo břicho. Otevřeli se dveře a tam stal pan Cullen. "Dobrý den,, řekla jsem. Usmál se. "Ahoj. Řikej mi Carlisle prosím,, přikývla jsem. Co bych dala za takovýho taťku. "Kde je táta?,, "tvého otce jsem přenechal policii,, chápala jsem to. Ale je to můj táta. "Takže kde je teď?,, "ve vazbě,, řekl s klidem."tak moment...... co bude se mnou?,, "mas nějaké příbuzné?,, "jenom matku,ale ta se na nás vykaslala. Pochybuju ze by mě vzala k sobě,, "prarodiče,, zakyvala jsem hlavou."zemřeli ještě než jsem se narodila,, "tak něco vymyslime,, řekl."odpocin si. Lucasi jdeme,, a byli pryč. Zhruba za půl hodiny jsem slyšela na chodbě hlasy. "Carlisle libis se ji. Taky by chtěla takovýho tátu,, Edward. To věděl jak? "Musíme na lov,ale někdo by ji tu měl hlídat,, "my tu s Bellou zůstaneme,, pak už jsem neslysela nic. Otevřeli se dveře a v nich stal Edward. Rychle jsem vstala a šla co nejdál od něj. Hned mi došlo co jsou."jak si to,, "nehrab se mi v hlavě!,, Zakřičela jsem. Rozebehla jsem se pryč. Běžela jsem po schodech a zakopla. Bylo par premetu a pak jsem se rozplácla na podlaze. "Do prdele!,, zaklela jsem a zvedla jsem se. Chtěla jsem běžet dal,ale předemnou se objevil Lucas.Narazila jsem do něj a skončili jsme oba na zemi. "Kurva,, zašeptala jsem a zvedla jsem se. Chtěla jsem udělat jeden krok. Jeden krok! A byla jsem zase na zemi. Dole už byli všichni."co se stalo,, zeptal se Carlisle" zjistila to,, odpověděl Edward."jsi v pořádku,, zeptal se Lucas a natáhl ke mě ruku. Rychle jsem uhýbla a chtěla jsem se postavit. Nemohla jsem došlápnout na pravou nohu. Zkusila jsem to a čekala jsem až dopadnou na zem. Těsně před pádem mě chytil Lucas." Nech mě!,, snažila jsem se mu vykroutit. "Jak chceš,, řekl a pustil mě. Byla jsem zase na zemi. Zamračila jsem se. Podal mi ruku a já ji přijmula. "Jak to zjistila,, zeptal se Carlisle. Než stačil Edward něco říct odpověděla jsem já. "Slyšela jsem vás na chodbě,, odpověděla jsem. Podíval se na mě a šel ke mě. Klepala jsem se strachy. Nikdy jsem necítila větší strach než teď. "Carlisle,, zastavil ho Jasper. "Bojí se nás,, dořekl Edward. Podívala jsem se na něj velmi nepěkně. "Můžeš s tím přestat prosím!,, zeptala jsem se. "S čím?,, "hrabat se mi v hlavě,, zasmál se."nechceme ti ublížit,, řekl Carlisle. Zase se pomalu rozešel ke mě. Lucas mě podpíral a druhou rukou mě držel za tu mou. Stiskla jsem mu ji jak nejvíc to šlo. "Auuu,, vypísknul. Rychle jsem ho pustila. Carlisle byl skoro u mě. Bylo mi u prdele jestli se zas rozplácnu. Vytrhla jsem se Lucasovi a běžela jsem pryč. No běžela. Ani ne za dvě sekundy jsem byla na zemi. Emmet se zasmál. Carlisle mě zvednul. Skubala jsem sebou. Brečela jsem. Křičela jsem. "Jaspera moch bys jí uklidnit,, zeptal se ho Carlisle. "Na tohle je můj dar krátkej,, "je to celkem zajímavý,, zasmál se Emmet. Carlisle mě táhnul do pracovny. "Prosím! Neubližujte mi!,, řvala jsem. "Carlisle! Důvěřuje jen Lucasovi. Ať jí tam zavede on,, zakřičel Edward. Carlisle přikývl. Lucas ke mně přišel a zase mě podpřel. Uklidnila jsem se.

    V pracovně jsem si zase sedla na lehátko."vyšetřim tě,, řekl Carlisle. Zase nával strachu. "El neboj se,, řekl Lucas a chytl mě za ruku.

     Lucas
El usnula v pracovně a já šel do obýváku. Emmet začenichal. Nechápavě jsme se na něj podívali. "Cejtim tady.....,, zase začenichal. "Lásku,, doplnil Jasper. "To je možný copak tu oba nemáte přítelkyně,, řekl jsem. Bylo mi jasný koho myslí. "Myslím tebe a El,, řekl Jasper. "Jo jasně,, řekl jsem. Najednou se z pracovny ozvala rána.

     Eleven
Přetočila jsem se na bok a spadla jsem. "Achjo!...... proč já doprdele!,, Najednou se nademnou objevil Lucas. Viděl mě brečet. Rychle jsem si setřela slzy. "Co se stalo?,, "přetočila se na bok a spadla,, Edward. "Přestaň s tím,, zasmál se.

Tak a další část je za námi😁 doufám že se líbila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak a další část je za námi😁 doufám že se líbila. Hodně zdraví a OLA AMIGOS💞💖💕

Twilight Kde žijí příběhy. Začni objevovat