Hoofdstuk 1

236 3 0
                                    

( alle foto's staan in het boek Ariana ft 1D) (Diegene op de foto is Ariana)

POV ARIANA.

Ik doe voorzichtig mijn ogen open, en word bijna gelijk verblind door het velle zonlicht. Ik stap uit mijn bed, ik pak mijn zwarte legging broek en een bloemetjes sweater, ook pak ik mijn spierwitte nike air force schoenen, ik pak een hemt en onderbroek met hartjes erop, en een handdoek en loop naar de douche ruimte. Als ik klaar en aangekleed ben pak ik mijn borstel met prinsessen erop en kam het. Ik hoor lisanne roepen dat alle meisjes van 3/4 naar beneden moeten komen. Ik frons mn wenkbrauwen maar loop uiteindelijk toch de trap af. Vandaag komen er 5 jongens iemand adopteren, zorg dat jullie er netjes uitzien zegt lisanne.

POV ZAYN.

Boys schiet nou is op, over een half uur moeten we daar zijn. Gelijk hoor ik deuren dichtvallen en daarna gestamp op de trap.

Geen tijd voor eten nialler, doen we wel als we iemand geadopteerd hebben straks. We sprinten met zijn alle naar de range rover van Harry waar 3 mensen voorin kunnen zitten 3 in het midden en 3 achterin.

POV LOUIS.

Eindelijk zijn we bij dat weeshuis, we parkeren de auto en zijn een hele rij jongens en meisjes staan, gelijk valt mn oog op een iets getint meisje met lange donkerbruine haren, een bloemetjes sweater een zwarte legging broek en witte nikes aan. Gelijk stap ik op haar af, wat is jou naam vraag ik vriendelijk.

POV ARIANA.

De grote jongen vraagt mijn naam.

I i ik ben Ariana, stotter ik. Ik wil haar sws ik wil deze schreeuwt de lange jongen. Gelijk komen er nog 4 jongens naar mij toe die me bekijken van top tot teen en dan ja knikken. Oke ga je koffer maar inpakken Arians schreeuwt lisanne naar mij. Ik loop naar boven door naar mijn kamer en pak mijn roze koffer onder mijn bed vandaan, ik loop naar mijn kleding kast en stop mn kleding in de koffer, ik loop door naar de badkamer, en pak mijn prinsessen borstel en stop die ook in mijn koffer. Dan loop ik weer naar beneden waar de 5 jongens op mj wachten. Als we bijna bij de deur zijn pak ik twijfelend met mijn hele hand de vinger van de jongen met de zwarte haren vast.

POV ZAYN.

Ik voel dat een mini handje mijn vinger vastpakt en ik krijg automatisch een glimlach op mn gezicht, ik doe de deur van de auto voor haar open en ze klimt er vlot in.

POV HARRY.

Als we thuis zijn breng ik snel Ariana haar tas naar boven en ren dan weer naar beneden. Daar zitten de jongens en Ariana in de lounge.

POV Ariana.

Jongens vraag ik voorzichtig. Gelijk schieten er 5 ogen mijn richting op. Waardoor ik even grinnik. Als jullie mij niet meer willen, gaan jullie mij dan slaan?

POV NIALL.

Gelijk krijg ik tranen in mn ogen.

Lieverd we beloven je we zullen je nooit slaan en al helemaal niet terug brengen! Je bent onze dochter nu!

Ik zie dat ze glimlacht en dat doet me goed.

POV ZAYN.

Ik zal je wel even naar bed brengen het is al laat. Ariana klimt om de beurt bij de jongens op schoot en geeft ze een stevige knuffel. Dan til ik haar op en loop naar boven. Ik ben mijn pyjama vergeten in het weeshuis volgens mij zegt ze voorzichtig. Geen zorgen ik pak een shirt van mij ik ben zo terug. Ik loop naar mijn kamer, en pak uit mijn kast mijn Louis vutton t-shirt, en loop terug naar Ariana. Hier trek deze maar aan, ik help haar met het shirt aantrekken en stop haar dan in. Als ik weg wil lopen zegt ze twijfelend mijn naam. Wat is er prinses?

My new familyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu