De volgende ochtend word ik 9 uur wakker, ik stap uit bed ik ga onder de douche , en stap er als ik klaar ben weer onder uit. Ik trek de dingen aan die ik had klaar gelegd (wit slipje en bh, wit hemdje, zwarte broek, zwarte sweater met leren mouwen, witte sokken en de Zwarte pupms)
Ik spuit Calvin klein en Chanel op doe mijn make up droog borstel en stijl mijn haar, pak een armbandje met parels, en die ik van Kyle heb gekregen, en een diamanten en gouden ring. Ik doe diamanten oorbellen in. Ik pak mijn Louis Vuitton handtas die ik bij me houd in onze Jet, en stop erin: mijn macbook, ipad, de opladers ervan, mijn nieuwe iphone 6 ook plus oplader, stijltang, borstel, haarlak, Chanel make up, pak oreo's, gouden oortjes, parfum: Calvin klein, Victoria Secret, Chanel, en Alien. Ik zet de tas op het bed en pak alle 3 de koffers en zet ze in het mercedes busje waar Niall en ik inrijden. Ik pak ook Niall zijn 3 koffers van de gang en zet die bij mijn koffers in de achterbak, de koffers van Harry Louis en Liam zet ik in hun busje in de achterbak, en die van Ashley en Zayn in hun busje in de achterbak.
Het is ondertussen 11 uur. Ik leg de tickets en paspoorten alvast op tafel zodat we ze niet vergeten. Ik pak onze pasjes waar al onze namen opstaan zodat we backstage via de andere ingang naar binnen kunnen. En ik pak alle tickets voor de hotels die we hebben geboekt voor deze 2 weken, ik pak de familie ipad. Ik pak mijn LV tas van boven en zet die in ons busje, ik besluit iedereen wakker te maken, en als iedereen wakker en al beneden is is het 1 uur. We eten snel een tosti en dan is het half 2. We lopen allemaal naar de auto's omdat we misschien in de file komen te staan. We zijn 2 en een half uur onderweg als ik in een keer een hongerige knor uit mijn maag hoor komen ik krijg een rood hoofd. Niall grinnikt.
Rondje Mac dan maar? stelt Niall voor.
Jaa lekker. Antwoord ik we slaan rechts af en zien de andere recht door rijden, we rijden door de Mac drive, ik bestel een big tasty chicken met bacon een patat groot met mayonaise een vanille milkshake en een chicken sensation. Niall besteld een Big Mac, mcChicken, een patat groot een cola, en we bestellen nog 9 Kipnuggets. Na 10 minuten is alles klaar hebben we betaald en rijden we verder richting het vliegveld. Het is 3 uur en we moeten er half 4 zijn. Om kwart over 3 komen we aan we hebben net al ons eten op. Overal staan gillende fans en paparazzi, de bewakers doen veel moeite om iedereen tegen te houden. We zetten de auto even stil en gaan met een paar fans op de foto en zetten onze handtekening. We rijden naar de rest die allemaal ongerust naar ons staan te wijzen we parkeren onze auto naast die van Zayn en Ashely en halen onze koffers uit de achterbak ik pak mijn LV tas ook, Niall haalt een soort Golf karretje voor onze koffers die de rest al heeft, we zetten ze achterin, ik stap achter het stuur en geef mijn LV tas aan Niall. We rijden naar de Gate waar onze Jets staat. Onze bewakers brengen onze koffers alvast naar de Jet. Als het 4 uur is lopen we met zijn alle richting de Jets, ik zit in Jet 2 met Harry en Niall. En in de andere Jet zitten Zayn Ashley Louis en Liam. Ik heb wel zin in de tour hoor jongens.
Ik ook zegt Niall vrolijk terug.
Ik pak mijn ipad en maak heel veel selfie's met Harry en Niall. Na 4 uur zijn we in Nederland. Ik doe mijn Ipad in mijn tas en we lopen het vliegtuig uit daar staan 2 limousines te wachten 1 zitten Louis Zayn Ashley Liam in en wij stappen in die andere. Onze koffers worden gebracht door een chauffeur. Overal staan gillende fans met spandoeken en alles. Ik zie zelfs een spandoek staan waar op staat: ARNIA FOR EVER. Dat staat dus voor Ariana Niall what the fuck. We stoppen voor ons hotel, Hotel L'Europe waar ook meer dan 1000 fans staan we gaan met een paar op de foto en lopen dan naar binnen we lopen naar de receptie en laten onze tickets zien. Niall en ik hebben kamer 224 Zayn en Ashley 225 Louis en Liam 226 en Harry 223. We lopen er allemaal naar toe, Niall en ik vinden het een prachtige kamer. We besluiten onze koffers niet uit te pakken des te meer inpakken over 3 dagen, we hebben morgen een concert en overmorgen. Morgen moeten we er om 1 uur zijn voor soundtrack en alles. Ik kies uit een grijs jurk pakje, met zwarte hak laarzen. Ik hang het over de stoel. De jongens doen allemaal een grijze broek met een LV shirt en zwarte Mason garments.
Het is 9 uur Niall en ik gaan naar buiten we maken heel veel foto's overal Niall heeft zijn apple foto camera mee hij maakt nog een selfie met mij en de bewakers van het hotel. En na 2 uur lopen we weer naar binnen. Ik trek mijn roze onesie aan poets mijn tanden haal mijn make up eraf borstel mijn haar, haal een lichte broek met nep gaten wit slipje witte bh wit hemdje een wit chanel t-shirt en een zwart leren jasje ik pak witte sokken en hang alles over de bank voor morgen ochtend. Ik ga naast Niall liggen en val al snel in slaap.
JE LEEST
My new family
Mystery / ThrillerAriana is 2 wanneer ze in een weeshuis word geplaatst, die 2 jaren waren verschrikkelijk ze werd mishandeld en verwaarloosd door haar vader, het is de buurvrouw die aangifte heeft gedaan, Ariana is nu 4 jaar, en bang voor alles en iedereen en eet da...