(2 dagen later, Ariana en Niall hebben nog steeds ruzie ofzo)
POV ARIANA.
Als ik wakker word en naast me kijk, zie ik dat louis al weg, ik doe mijn sloffen aan en slof naar beneden, daar zie ik de 4 jongens zitten, is zayn er nog steeds niet? Vraag ik. Nee sorry lieverd, antwoord Harry. Maar ik wil dat hij thuis komt, jammer ik. Ariana kan ik je even spreken, vraagt Niall. Nee antwoord ik. Alsjeblieft Ariana. Oké dan, we lopen naar de keuken. Lieve lieve lieve Ari het spijt me echt verschrikkelijk erg dat ik zo tegen je te keer ging, het was een meisje waar ik mee appte en ik schaamde me, en ik weet niet of ze mij ook leuk vind. Komt wel goed schatje! Fluister ik terwijl ik hem een knuffel geef. Zullen we terug gaan? Vraagt Niall. Jaa!!
We lopen terug en ik spring bij Louis op schoot, ehm Ariana maandag moet je naar school.. We hebben je al ingeschreven in groep 2. Jaaa school eindelijk weer juich ik. OHMYGOD PAPI'S GAAN WE VANAVOND BIJ DE MAC ETEN PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE schreeuw ik keihard in Louis oor. Waardoor Louis snel zijn vingers in zn oren doet. Sorry pap. Tis je al vergeven grinnikt Louis. Dan horen we de voordeur dichtslaan, en zie ik Zayn verschijnen. Hij sprint door naar boven. Waarom zegt papa geen gedag, zeg ik terwijl ik traantjes in mijn ogen krijg. Ik ga me omkleden. Ik stap onder de douche en doe mijn Galaxy legging broek aan, Galaxy sweater, en mijn Galaxy roshe run schoenen, ik kam mijn haar, en loop naar beneden. Je ziet er echt prachtig uit, zegt Harry. Ik voel dat ik bloos. Wat gaan we vandaag doen?
Schoolspullen kopen want over 2 dagen is het al maandag he. Jaaa isgoed stem ik mee in. Ik kan niet zegt Niall, en loopt weg. Ik kan ook niet ik moet naar simon, voor ons liedje. Zegt liam
Nou gaan jullie dan mee? Vraag ik aan Harry en Louis. Jaa, met mijn auto schreeuwt Louis. We stappen met zijn 3en in de spierwitte range rover en rijden naar het centrum van London, we lopen een hele dure grote winkel in, uiteindelijk lopen we naar buiten met een zwarte eastpack En een louis vuitton tas een Galaxy etui een Galaxy agenda waar je zelf foto's in kan doen, met Coco Chanel stiften en pennen, een paar gucci schriften een 1D brood trommel n beker. Dan lopen Louis en Harry ineens de apple store binnen, wij hebben een Roze macbook en Rode ipad bestelt, en een hoes voor allebei met een foto? Zegt Louis. Ja dat klopt. Dat is dan €7,295 pinnen graag. Louis pint en krijgt dan een plastic tas mee. Nieuwsgierig probeer ik erin te kijken, maar Louis houd m zo vast dat ik er niet in kan kijken. Hier zijn hele lekkere geurtjes zegt Harry ineens. Dus we lopen de duurste geurtjes winkel van London binnen, en lopen even later naar buiten met voor mij, 5 geurtjes van Coco Chanel5 virctoria secret en Alien, en voor voor Louis en Harry allebei Tommy hilviger en Bruno armani. Kom hier ook nog even heen naar deze juwelier, we lopen de juwelier binnen, daar zie ik een heel mooi armbandje met roze diamanten maar dan zie ik de prijs (€1200) en verslik ik me. Vind je die mooi? Vraagt Harry die ondertussen achter me is komen staan. Jaa maar die is veel te duur. Nee joh gek dat kan prima. En Louis had ook een mooie ring voor je gezien ga maar kijken dan reken ik deze af. Louis heeft een klein ringetje met diamanten en het infinity teken van kleine parels. Nadat we afgerekend hebben lopen we naar buiten weer richting de auto. Weer thuis. Ik loop door naar boven naar mijn kamer en doe de schoolspullen in de kast voor die spullen, doe mijn armbandje en ring om en doe de geurtjes in de kast voor mn geurtjes in de badkamer. Dan loop ik door naar beneden.POV LOUIS.
Ik pak snel de macbook en ipad in en zet ze op Tavel, als ik iemand van de trap hoor komen, en zie dan Ariana.POV ARIANA.
Zullen we gaan naar de mac? Vraagt Niall
Nee ik wil niet zonder Zayn. Die komt voorlopig niet terug denk ik. Zegt Liam. Oh nou dan maar zonder hem. En we rijden naar de mac. Als we terug zijn loop ik gelijk door naar mijn kamer en trek mijn Louis vuitton onesie aan en kruip in bed. Tot er ineens op de deur geklopt word en de deur opengedaan word, slaap je al fluistert Louis. Nee kom maar. Ik heb een cadeau voor je. Hij geeft me een plastic tas en ik maak het gauw open en scheur het papier eraf. Dan valt mijn mond open als ik de ipad en macbook zie en de hoezen. Dit is het beste cadeau dat ik ooit heb gekregen zeg ik terwijl ik Louis een hele dikke knuffel geef. Nou ga nu maar lekker slapen lieverd" zegt Louis terwijl hij me een knuffel en kus geeft. En als hij weg wil gaan, euh Louis. "Ja" denk je dat Zayn mij niet meer wil, hij is al een week weg en ja ik mis hem gewoon heel erg hij kan me toch niet zo in de steek laten? Wat heb ik verkeerd gedaan dat hij is gevlucht. Weetje misschien is het beter als ik weg ga. Zeg ik terwijl er een paar tranen over mijn wangen lopen. Geen sprake van jij bent onze dochter en je blijft hier! En maandag is Zayn weer terug dat beloof ik.
Slaaplekker pap.
"Slaaplekker lieverd!
Als ik de volgende morgen wakker word zie ik dat het pas 9 uur is. Toch stap ik uit bed onder de douche, als ik klaar ben en mn haar geföhnd heb pak ik mijn bloemetjes legging broek en een bloemetjes sweater ik doe mijn zwarte nike free run aan en pak nog wat bijpassende armbandjes ook pak ik mijn ringetje die ik van Louis heb gekregen en doe m om. Als ik om 10 uur naar beneden loop zie ik dat de jongens al beneden zitten, ik loop door naar de keuken en smeer een boterham met kaas en loop naar de woonkamer, en plof neer tussen Louis en Niall, goeiemorgen prinses zegt Louis terwijl hij me een kus op mijn haar geeft. Als ik mijn broodje op heb, loop ik naar boven en pak ik mijn ipad, Louis ik wil ook dat wat jij altijd op je mobiel doet met al die foto's hoe moet dat ? Zal ik een profiel voor je aanmaken? Vraagt Louis. Jaa graag. Louis pakt mijn ipad over en download Instagram itube snapchat retrica en gaat eerst naar instagram, "hoe wil je heten?" ArianaGrande. "En wachtwoord?" Doe maar onedirection. "Isgoed" En lou wil je alle foto's van ons sturen en jullie ook vraag ik aan de andere jongens. Doen we zeggen ze in koor. "Hier je hebt een account en je volgt ons 5 al." Yes. Kunnen jullie dan nu de foto's sturen via privé berichten? "Jaja" Als eerste sturen Louis en Niall alles en dan krijg ik ook de foto's van Liam en Harry. OHMYGOD JONGENS WE GAAN NAAR DE EFTELING VOLGEND WEEKEND DAT WIL IK ECHT, schreeuw ik zodat ze het achter in de straat nog kunnen horen. JAA PRETPARK, maar dan gaan we nu naar de film. schreeuwen Louis en Niall. Maar dan wel naar mees kees op de planken. Iedereen stemt in. Het is 20 graden dus ik ren snel de trap op naar mijn kamer trek mijn bloemetjes sweater uit en pak een bloemetjes t-shirt met break free erop in Galaxy letters en pak mijn ray-ban zonnebril en ren dan de trap weer af. We kunnen gaan, we stappen in de range rover van Liam en rijden weg op weg naar de bios maar dan staan we stil bij een villa kleiner dan onze villa maar ook wel groot, Louis en Harry stappen uit en bellen aan, het hek word open gedaan en ze lopen naar de voordeur, als er een even oud meisje als de jongens open doet lopen ze naar binnen.
JE LEEST
My new family
Mystery / ThrillerAriana is 2 wanneer ze in een weeshuis word geplaatst, die 2 jaren waren verschrikkelijk ze werd mishandeld en verwaarloosd door haar vader, het is de buurvrouw die aangifte heeft gedaan, Ariana is nu 4 jaar, en bang voor alles en iedereen en eet da...