Hoofdstuk 5

72 3 0
                                    

Niall en ik lopen naar de chanel winkel, ik loop naar de shirts afdeling. Ni zullen wij vanavond dezelfde kleding aandoen? Jaaa twins! Zegt Niall
We kopen allebei een chanel homme femme sweater lopen de winkel uit gaan naar de volgende winkel en kopen daar allebei een zwarte broek met bij de knieën een gat we gaan naar nog een winkel waar we allebei lage  Zwarte Nike air max kopen. Bij de tatoeage shop blijf ik staan, uuh uh Niall ik moet hier even naar binnen wacht buiten ik ben zo terug.
Goedemiddag kan ik u misschien helpen? Vraagt een vriendelijke mevrouw achter de kassa.
Ja ik wil graag een tatoeage laten zetten.
"Dat kan wat wilt u?"
Op de binnenkant van mijn pink de naam Niall, Ringvinger: Harry, Middelvinger: Liam, Wijsvinger: Zayn en mijn duim: Louis. Gewoon met zwarte inkt.
"Prima neemt u plaats"
Ik ga zitten op de stoel ik leg mijn hand op de Tavel de vrouw komt aanlopen met alle benodigdheden.
"Zou ik misschien mogen vragen waarom de namen van de jongens van one direction?"
Nou ik ben hun dochter Ariana. Ik doe mijn beanie en zonnebril af.
"Het spijt me ik had u hellemaal niet herkent, maar u bent vandaag jarig toch?"
Ja dat klopt ik krijg een lach op mijn gezicht.
"Dan hoeft u niet te betalen, ik doe het gratis"
Als de vrouw klaar is bedank ik haar heel erg ga met haar op de foto geef mijn handtekening en alles. Ik loop naar buiten waar een paniekerige Niall staat te wachten.
"What the fack was jij aan het doen"
Ik laat mijn vingers zien.
Zijn ogen beginnen hellemaal te stralen als hij zijn naam zit. Hij geeft me een hele dikke knuffel en dan lopen we door. We stappen de auto in en rijden weer naar huis, het is 1 uur ik zet mijn tas bij niall op de kamer.
Half 8.
NIALL SCHATJE LIEFJE POEPIE BABY DUSHI MOPPIE schreeuw ik alles bij elkaar.
Hij komt aan gerend.
"Ja wat is er liefje"
Ik ga omkleden waar heb je mijn tas neer gezet?
"Ik pak hem wel ik ga ook omkleden nu"
Hij pakt de tas geeft hem, en ik loop naar mijn eigen kamer ermee.
Ik trek alles aan, haal mijn haar uit de staart borstel en stijl het, ik pak mijn chanel oorbellen met echte diamanten, ik pak mijn nieuwe witte glow in the dark veters en doe ze in mn nieuwe Nike air max. Ik stap erin en loop door naar mijn armbanden kast ik doe een gouden armbandje om waarop met diamanten letters staat "i loveyou forever and always" die ik van zayn heb gekregen ik pak nog een paar diamanten ringen en doe de ketting om die ik van sean heb gekregen en als laatste pak ik nog het armbandje die ik net van Kyle heb gekregen. Ik spuit heel veel victoria secret op en een beetje chanel. Ik doe foundation op, mascara, eyeliner, oogschaduw blush en rode lippenstift. Ik loop beneden naar de discotheek waar Niall Zayn Harry Louis en Liam al zijn.

My new familyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu