*YAZARDAN*
Merhaba öncelikle bu benim ilk başlangıcım.Malum karantina dayız ve yapacak bir şey olmuyor bende böyle bi işe başladım umarım bana destek olursunuz.
Şimdiden bana destek olacak kişilere teşekkür ediyorum sıklıkla yeni bölümler atacağım <3.
Dahyun=
Bugün lisenin ilk günüydü ve asla gitmek istemiyordum çünkü Seule taşındık ve yeni bi ortamla tanışacaktım.Merdivenlerde annemin"Dahyun hadi artık kahvaltı yap geç kalacaksın." sesini duyarak ofladım ve yatağımdan kalkıp hızlı bir şekilde yeni üniformamı giymeye koyuldum.
Veee sonunda hazırlandım...
Aşağı indim ve direk kahvaltıya daldım.Kahvaltı masasında üç kişiydik.Babamı annemin bana söylediğine göre ben küçükken yangında ölmüş ben hiç göremeden. Bide küçük kardeşim Hana bizim ailemiz bu.
Anneme kahvaltı masasını kaldırmakta yardım ettim ve direk okula doğru yol aldım. Okula yaklaştığımda heyecan basmıştı çünkü hiç kimseyi tanımıyordum tanıdık biri geçsin diye yalvarırken bir anda koluma biri çarptı ve yere kapaklandım kafamı kaldırıp tam kızacakken..
"OH.. Dahyun?" Bu ses o kadar tanıdıktı ki inşallah aklımdaki kişisidir diye dua ettim ve kafamı kaldırdığımda ortaokul arkadaşım ...... Jackson o kadar çok şaşırdım ki bir an rüya sanıp kendime vurmaya başladım Jackson elimden tutu "Hey sakin Dahyun!" deyip güldü bende gülmesine karşılık verdim.
Dahyun= Seni gördüğüme o kadar çok sevindim ki bende dua ediyordum lütfen tanıdık biri gelsin diye.
Jackson=Bende çok sevindim ama bura da ne işin var ve bizim okul formları yoksaaa bizim okula mı geldin.
Dahyun=Evet annemin işinden dolayı Seule taşındık ve okul olarak buraya nakledildim.
Jackson=Ohh anladım birazdan zil çalar seni sınıfına bırakayım hangi sınıf?
Dahyun=11/A sanırım.
Jackson=Vay aynı sınıftayız hadi gidelim seni ortamla tanıştırayım:))
Jacksonun peşine takılarak beni sınıfa götürdü ve ortam resmen dingonun ahırı gibiydi kalemler silgiler havada uçuşuyordu.Tam kapıyı açıp giriyorduk ve kafama kalem kutu geldi ve acıyla inledim. Atan kişi yanıma geldi ve benden özür dileyip kafama baktı bende sorun değil dedim. Bana gülümseyerek "Merhaba ben Chaeyoung" dedi.Bende gülümseyerek "Kim Da hyun" dedim.
Chaeyoung=Sanırım sınıfımıza yeni gelen kız sensin.
Dahyun=Evet :)
Gülümseyerek kolumdan tutup beni arkadaşlarının yanına götürdü ve dur diyemedim küçük olmasına göre baya güçlüydü.
*YAZARDAN*
Evet bir bölümün sonuna geldik umarım beğenmiş sinizdir . Bölüm uzunlukları iyi mi yoksa kısaltıp biraz daha mı uzun yazayım lütfen bunu yorumda belirtirseniz sevinirim. oy verip takip edip ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum.<3<3<3<3
Çilek kızımız chaeyoung
Yakışıklı oğlumuz Jackson.
Küçük Hanamız.