6.

47 13 23
                                    

*YAZARDAN*

Bana destek olduğunuz için teşekkür ederim tekrardan. Yaşımı merak edenler için lise 2. sınıfım eğer coronaya bulaşmazsak 17 olucam :) Bu bölmü yayınladıktan sonra yine İnstegramı olmayanlar için post atıcam. Baya isteniyor ve bu beni mutlu ediyor.

Jiminle birlikte olduğumuza inanamıyordum o yanımda olduğu kendimi huzurun içindeymiş gibi hissediyorum. Beraber sınıfa girdiğimizde jihyo unni yüksek sesle çığlık attığında noluyor dercesine bi bakış attığımda "siz sevgili misiniz?" nasıl anladığını çözmeye çalışırken Jiminle el ele tutuşarak girmişiz utancımdan ölmek istiyorum. Elimi hızla çekip sırama oturdum. 

Önümde oturan Seulgi arkasını dönüp tam bir şey diyecekken Jimin yanıma gelip oturduğunda direk önüne döndü. Artık herkes Jiminle birlikte olduğumuzu biliyordu. Hoca geldiğinde selam verip ders kitaplarımızı açmamızı istemişti, ben kitabımı çıkarıp koyduğumda Jimin kitabımı alıp ortamıza koydu.

Jm= İki kitap fazlalık yapıyor bebeğim. dediğinde sadece gülümseyerek kafamı onaylarcasına saladım. Zaten bebeğim dediğinde bağlantılarım kopmuştu. Hoca ders anlatırken Jimin bi anda masanın altından ellerimi tutmuştu utancımdan kafamı masama gömdüm. 

Okul bittikten sonra Jimin beni eve bırakacağını söyledi bende kızlarla vedalaşıp Jiminin arabasına bindim. Bi süre konuşmadık sadece yola baktık. Bi süre sonra kardeşimle annemin 2 haftalık okul gezisine gidecekleri aklıma gelince bunu fırsat olarak değerlendirdim.

Dh= Jimin bugün film izleyelim mi?

Jm= Sinamaya mı gidelim diyorsun olur.

Dh= Hayır, annem gil 2 hafta kardeşimin okul gezisindeler bize gidip hem karnımızı doyurur hemde film izleriz tabi sana da uygunsa.

Jm= Çok güzel korku filmleri biliyorum.

Jiminle beraber eve girdiğimizde önce odama çıkıp rahat pijamalarımı giyip yanına indim. Mutfakta önlüğünü giymiş beni bekliyordu, diğer önlüğü de bana bağladı. Maalesef yemek yapma konusunda çok başarılı değilim.

Jm= Ne istersin bakalım prenses.

Dh= Şey yapabiliriz dolapta bi sürü hazır ramen var.

Jm= Anlaşılan annen gelesiye kadar onlarla besleneceksin. Şanslısın ki güzel yemekler yapabilen bir sevgilin var.

Elime hızlıca sosis, mantar,biber vb. şeyleri tıkıp doğramamı emretti ben doğrarken oda pizza hamurunu  hazırlıyordu. Bi kız olarak baya utanmıştım hamarat bi sevgilim var kkkkk. Pizzalarımızı tepsiden çıkardığımız gibi tabağa koyup afiyetle yedik ama bir şey söyleyeyim mükemmel olmuş utanmasam bi deha isterdim. Beraber tabaklarımızı makinaya yerleştirdik. Salondaki koltuklara geçtik ve Jimin korku filmi seçmişti ne kadar huzursuz olsam da ona belli etmek istemiyordum. Benden ışığı kapatmamı isteyince daha çok korkmama sebep oldu. Kapatıp hızla yanına oturduğumda biraz mesafe vardı ikimizde birbirimize yaklaşamadık. Taki ben klasik korkunç sahnesi gelmeden yastığa sarılıp annecim annecim diye mızmızlanırken Jimin bunu farkedip aramızdaki yastığı diğer tarafa atıp beni kendine doğru çekip sarılarak saçlarımı okşadı bi yandan da filmi kapattı. Bi süre hiç konuşmadan sadece sarıldık. 

Sabah olduğunda uyandım ve koltukta olduğumu farkettim, aklıma dün gece gelince sırıttım ama Jimin yanımda yoktu. Burnuma nefis Menemen kokusu geliyordu. (AAAA BİLMİYOR MUSUNUZ KORE NİN MEŞHUR YEMEKLERİNDEN). Jiminin hazırladığı kahvaltıyı görünce koşarak boynuna sarıldım iyi varsın diyip direk menemene daldım biraz kaba davranmış olabilirim ama kahvaltı o kadar güzel gözüküyordu ki kendimi alı koyamadım oda gülerek beni seyrediyordu.

Dh= Aslında 2 hafta bura da  kalabilirsin annemin de sorun edeceğini sanmıyorum. Tabi istersen:)

Jm= Tamam yemekten sonra benim evime gidelim. Bi kaç tane alt üst alayım ordan da okula geçeriz.

Kahvaltı masasını Jimin kaldırırken bende hızla okula hazırlanmıştım. Beraber evden çıkıp Jiminin evine doğru gidiyorduk evine geldiğimizde azım açık kaldı. Ev o kadar büyüktü ki içinde 10 aile yaşayabilirdi hele bahçesi o kadar genişti ki anlatamam. Jimin arabadan inince eliyle gelmemi işaret etti hızla yanına gittim içeri girdiğimizde bi şatodayız sandım. Salonda sanırım amcası olabilir Jimini yanına çağırdı kaç gündür nerelerdesin sana ulaşamıyorum telefonlarıma cevap vermiyorsun. Diyerek azarlıyordu hemen araya girip selam verdim aynı şekilde amcasında bana selam verdi ama pek memnun değildi burada olduğumdan. 

Jm= Amca bi kaç günlüğüne kız arkadaşımda kalacağım haberin olsun.

Amcağ= Nasıl istiyorsan öyle olsun bakalım. diyip hızla yanımızdan ayrıldı. Jimin elimden tutarak odasına götürdüğünde gözüm duvardaki resimlere daldı ben onları karıştırırken Jimin çantasını hazırlıyordu. Gözüm bi resme takılmıştı Jimin bunu fark edip yanıma gelerek " Annem ve babam". Gülümseyerek fotoğrafları incelemeye devam ettim saate baktığımda vakit az kalmıştı Jimin işini bitirince arabayla okula varmıştık. Elimden tutarak sınıfa girdiğimizde bütün sınıf bize bakmıştı utanıyordum ama alışmam gerekiyordu. 

Teneffüs olduğunda Jimin "lavaboya gidip geleceğim sakın ayrılma bi yere." bende dediğine uyarak sıramda Jimini bekledim önümde oturan Seulgi arkasını dönüp "bir gün jimin benimle olacak ve sen buna çok üzüleceksin acı çekmeye hazır ol." diyerek sınıftan ayrıldı bi an Jimin beni aldatır mı diye saçma sorulara daldım. O sıra Jimin yanıma geldi ve elinde en sevdiğim çikolatalardan vardı bana uzattığında teşekkür edip bi yandan düşünüyordum bi yandan da çikolatanın keyfini çıkarıyordum. Okul bittiğinde Sana yanımıza gelip Kafeye gitmeyi önerdiler Jimin başka zaman dedi ama ben ısrarla onayladım. Beraber kafeye gittiğimizde o kadar mutluydum ki ortam çok güzeldi herkes sevdiğiyle beraber mutluydu. Saat geç olunca Jiminle beraber evimize gittik ayy evimize ahahaha. 

O kadar yorulmuştuk ki ikimizde birbirimize;

"İyi geceler Mochi"

"İyi geceler Dubu"

*Yazardan*

Şimdi neden Jimin çikolata aldı çünkü bu gerçek olabilme olasılığı var. Biliyorsunuz ki Jin, Dahyun ve Chanyeol KBS 2018' de MC seçildiler. Bu üç çocukumuz röportaj verdikten sonra stüdyo arkasında Dahyun çikolata yiyor Nayeon da Dahyundan zor çikolata aldım normalde çikolata paylaşır ama bu çikolatayı paylaşmıyor diyip bu çikolatayı çok övdü diğer bölümde çikolatalı konuşmayı atayım ahahah 

Haaa bide Dahyunla Jin Mc lik yaparken Jimin, Jinin ifşalarını çekip isyan yapıyor kıskanmış onlarıda başka bölümlerde kanıt olarak atarım. 

Destek olmayı unutmayın<3 

İyi akşamlar muah, oy verirseniz çok sevinirim:)

Bangtwice(Dahmin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin