"Ki lehetett az aki itt járt...? "

12 3 0
                                    

Egy Augusztusi este volt.
Abban az évben amikor elkezdődtek velem ezek az érdekes dolgok azon a nyáron utaztunk le a rokonainkhoz vidékre. 
Nagyon vártam már mert rég nem láttam őket, egyben kíváncsi voltam arra, hogy esetleg tartogat-e hasonló meglepetéseket, élményeket ez látogatás. Persze hogy tartott.

Ezen a bizonyos emlékezetes éjszakán éppen egy új horror játékot próbáltunk ki.
Órákon át tartó játék illetve sok ijedéssel gazdagodva úgy döntöttünk ideje menni pihenni.
Kijöttünk a nagybátyám szobájából (aki akkor nem tartózkodott otthon) majd a linóleum padlós étkezőn keresztül a szobánk felé vettük az irányt. Gondosan lekapcsoltuk a még égve maradt lámpákat.
Éppen csak kiértünk a helységből amikor valami akkorát dörrent a nagybátyám ajtóján, hogy szinte csoda volt az üvegének az egyben maradása.
A nem várt ijesztésre az egyéni rekordomat megdöntő, neki futás nélkül sikerült olyan nagyot ugranom, hogy egyenesen a (nem kicsi) szoba másik végén elhelyezkedő ágyámba érkeztem meg.
Unokahugom se volt ezzel másképp.
Hasonló mozdulat sort produkálva érkezett ő is a fekvőhelyére.
Mind a ketten nyakig betakaróztunk majd vártuk hátha lesz még valami.
Nem telt bele sok időbe mire azt hallottam a nagybátyám szobája felöl jön valaki.
(Hozzá teszem azt, hogy a családba mindenki aludt már és semmilyen állat nem tartózkodott bent.)
Az a valaki elindult egyenesen felénk.
A linóleumos padlón hallottuk ahogy közeledik. Olyan volt mint aki egyik lábára sánta lenne mert végig húzta a padlón. A járásának hangjaiból tökéletesen ki lehetett hallani azokat a mozdulatokat ami ezt bizonyította. Minden csoszogó hang után volt egy erőteljesebb dobbantás ahogy a másik lábára helyezte a súlyt.
Egyre csak közeledett amikor már tisztán hallható volt, hogy ajtónk elé érkezett.
Vártuk a történést de semmi sem más esemény nem következett utána.
Mind a ketten feszülten, rémülettel telve próbáltunk elaludni ami csak jóval később következett be mindkettőnknél.
Mindezek ellenére reggel hamar felébredtünk, akkor gondoltunk bele az egész este zajlott eseménybe
"Ki lehetett az aki itt járt... ? "

Köszönöm szépen hogy elolvastad😊, ha tetszett dobj egy csillagot😁, illetve kövess be ha nem szeretnél lemaradni a többi történetemről <3
#200425

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 23, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Egy pillanat alatt minden megváltozott...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora