Bölüm 1

9 1 0
                                    

Bu akşam uyuyamıyordum, ne kadar çabalasam bile. Sonunda bu akşam uyuyamıyacağımı anladım ve huysuzca yatağımdan kalkıp su almaya gittim. Suyu limonsuz içemem asla. Küçükken dedem hep limonlu içerdi suyu. Bende özenirdim ve limonlu içerdim o günden bu güne hala devam ediyorum. Telefonumu etrafta çaresizce gözlerimi yoklarken telefonum çaldı.Merakla limonlu suyumu masaya bırakarak telefonumun zil sesini takip ettim telefonda ''Doruk arıyor'' yazıyordu. Heyecanla telefonu açtım ve o şeker sesi kulaklarımı doldurdu.

''Derinimmmmm''

''Doruk bu akşam uyuyamadım  sende akşamın köründe aradığına göre benden bir farkın yok?

''Bizim eve gelsene ya cidden sıkıldım az sohbet ederiz''

''Tamamdırr bi' 2 dakikaya ordayım''

Doruk küçüklüğümden beri en iyi arkadaşımdır. Bizim evin karşısında oturur. Bazen balkondayken sohbet ederiz fakat şu an akşam olduğu için evine gitmek zorundaydım.Küçükken hep beni korurdu bende onu. Evcilik oynardık arabalarla oynardık hatta benim hatırım için barbie bebeklerimle bile oynamıştık. Doruk benim aksime çok eğlenceli şakacı küçük şeylere mutlu olan biridir. Fakat ben hep durgun bir kız olmuşumdur. Çoğu kişi bu özelliğim yüzünden bana çeşitli lakaplar koydular. Memnuniyetsiz,Ölü ruh.. Bunlar beni asla değiştirmedi ve olmadığım biri gibi davranmadım Fakat Doruk'un yanında asla o durgun kız özelliğim olmaz. Hep eğlenirim onun yanındayken.

Üstümü değiştirme gereği duymadım hızlıca hırkamı giyip saçlarımı aynaya hiç bakmadan atkuyruğu yaptım ve evden çıktım. İkimizde öğrenciydik ve aynı Üniversiteye gidiyoduk Bu yüzden yeni ev almak zorunda kaldık. Benim evimin yanı boştu oraya taşınabilirdi fakat ben öyle istemedim. Eski evlerimizdeki gibi yine karşı eve taşınmasını ikna ettim. O 4'üncü bende 5'inci katta oturuyordum. Hızlıca apartmanın kapısından  ''Doruk Aydemir'' yazısını buldum ve onu aramaya başladım.Rüzgar bir anda hızlıca esmye başladı ayakta zor duruyodum. ''Bu kadar yavaş olmak zorunda mısın cidden ya hadi.'' Kapı açılınca anında kendimi içeriye attım ve Dorukun evine girdim. Girer girmez ''Ayy çok iyi film buldum bak tam senlik!'' Yapmacık bir şaşırmayla ''Allah allah neymiş acaba?'' dedim. ''Bak bi' kız var beyninin 100de 100ünü kulllanıyormuş ve sıralı olarak bize anlatıyomuş ne yaşadığını.'' O çocuksu heyecanıyla kendimi tutamadım ve gülmeye başladım. Sonrasında hemen yüzü düştü ve dediki ''Ya ben bu filmi uzun uğraşlar sonucunda bulmuştum ve çok güzel gelmişti konusu!'' Ben dayanamadım yanaklarını sıktım ve ''Beğenmez olur muyum benim masum maymunum! sadece o anki yüz ifaden o kadar çocuksuydu ki gülmeden edemedim'' Hadi içeri gel mısırları patlattım cipslerde hazırr'' ''Bu akşam eğlenceli olcak'' gibi dedim onunki gibi çocuksu bir heyecan ile..

Arkadaşlar bu bölüm bu kadarlık beğendiyseniz oy verin lütfen Sizleri seviyorum canlarım takipte kalınn


SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin