İSMAİL OPPAMIN YENİ ŞARKILARINDAN 🥰🥳
HADİ HEMEN OKUYALIM 😘
-----------------
TaehyungSabah erkenden kalkmış-zor da olsa- hazırlanıp, Jungkook'u beklemeye başlamıştım. Çok geçmeden Jungkook gelmişti ve hemen geç kalmamak için okula gitmiştik.
Okula gelince otobüslere binmiştik. Her otobüslerde sadece kendi sınıflarımız vardı. Yani bizim otobüste sadece bizim sınıftakiler olucaktı. Çok hoca gelmeyeceği için bizim otobüse binecek hoca kalmamıştı.
Kai'nin annesi olacağı için sorun da etmemişlerdi. Çok korkuyordum. Gideceğimiz yer 5 saat sürecekti ve ben bu delilerden çok korkuyordum.
Yolculuk başlamış ve herkes uyumak için hazırlanmıştı. Ben de yastığımı alıp, gözlerimi kapatmıştım. Yanımda Jungkook, arkamızdaki dörtlü koltukta Hoseok, Yoongi, Jimin ve Sehun oturuyordu. Yan koltukta ise Namjoon ve Jin oturuyordu. En arkada oturuyorduk.
Sözde herkes uyuyacaktı ama gelin görün ki manzara dehşet-ül vahşet. Dışarıdan birileri görse tek düşünecekleri şey şu olurdu; Düğüne giden, konvoydaki, İçi ful mahalle karısı dolu olan bir otobüs.
(medyadaki şarkıyı açabilirsiniz :)
22 Nisan Çarşamba, geziye çıkış. Genel durum ve manzara; Koltukta oturan-doğru düzgün- bir tek ben varım. Namjoon bağırarak şarkı söylüyor, saçma sapan danslar yapıyor. Hoseok arkasını dönmüş götünü sallıyor, Jimin Hoseok'un belinden tutmuş, arkadan ona dayıyor-arada götüne vuruyor-. Yoongi onları videoya çekiyor ve Sehun milleti çoşturuyordu.
Jin, Namjoon'u gaza getirmek için "oh yeeah" gibi saçma şeyler söylüyordu.
Şimdi bir çoğunuz Jungkook'u merak ediyor biliyorum. Ama onu anlatmaya gerçekten utanıyorum.
Sadece ufak bir ipucu vereceğim. Otobüste, son ses çalan şarkı İsmail Yk 'yala dur' şarkısı.
Jungkook, Jin'in oturduğu koltuğun başlığına tutunmuş, kendi koltuğunun üstüne çıkmış ve götünü tam suratımın önünde sallayarak şakıyı söylüyordu. Deli gibi terlemiş ve hayvan gibi bağırıyordu.
Bu çocuğun İsmail Yk hayranlığı başımıza bela olucaktı gerçekten.
Jungkook, bir anda bana dönüp şarkı sözlerini söylemeye başlamıştı. "Hey nazlı bebeğim. Oy bal küpüm benim. Hadi gel, gel, gel bize gel, ister al beni."
Bir anda Kai'nin annesi, şarkıya eşlik etmeye başladı. "Daha çok beklersin yalaa!"
Kendimi tutamayıp ben de şarkıya eşlik etmeye başladım. "Yala dur, yala dur. Avucunu yala dur. Ben seni almayacam, git başını duvara vur."
Koltuğun üstüne çıkıp, Jungkook ve diğerleri gibi dans etmeye başladım. Gözlerim şöföre kayınca, şok olmuş bir şekilde yerimde durdum. Şöför tişörtünü çıkartmış, klasik türk erkeği atletiyle, tek eliyle arabayı kullanıyor ve diğer eliyle de tişörtünü havada sallıyordu.
Hayvan gibi gülmeye başlamıştım. Beni gören Jungkook, anlamaz gözlerle bana bakınca, şöförü işaret etmiştim. Bir anda o da yanıma oturup gülmeye başlamıştı.
Gülmekten akan göz yaşlarımı silip, yeni çalan şarkıyla ve aniden bağıran Kai'nin annesiyle hepimiz şok olmuştuk.
"Halaysız olur mu kız?!" Çalan garip şarkıya zor da olsa dans etmeye başlamıştık. Birbirimizin ellerinden tutup, 3 adım ileri, 3 adım geriye doğru gidiyorduk.
Kai'nin annesi şarkıyı bağırarak söylemeye başlamıştı. "Emman emman koçali" deli gibi halay çekiyorduk. Yarınımız yokmuşcasına.
-------------
Otele gelmiş, odalarımıza çıkmıştık. Ben Jimin ile birlikte kalıyordum. Namjoon ve Yoongi yan odamızda kalıyorlardı. Onların yan odasında da Hoseok, Jin ve Jungkook beraber kalıyordu.
Jimin eşyalarını yerleştirmiş ve duşa girmişti. Ben ise hâlâ bavulumu yerleştiriyordum. Yemek saatine 2 saat vardı. Aç değildim zaten, fazlasıyla yorgundum.
Eşyalarımı yerleştirmeyi bitirmiştim. Jimin duştan çıkmış üzerini giyiyordu. Yataktan kalktım ve duş almak için banyoya girdim.
Kısa bir duşun ardından, üzerimi giymiş saçlarımı kurutuyordum. "Çocuklar mesaj attı. Hepsi çok yorgunmuş, uyuyacaklarmış. Sen napıcaksın?" Jimin'e dönüp cevap verdim. "Ben de çok yorgunum. Uyuyacağım."
Kafasını salladı ve yatağına yattı. Ben de ışıkları kapattım ve yatağıma yattım. Jimin'e dönüp "yemek saatinde beni uyandır" dedim ve arkamı dönüp, uyuku moodumu açtım.
Kısa bir bölüm oldu ama olsun. 😌
O GÜZEL OYLARINIZI ESİRGEMEYİN❤️
KENDİNİZE İYİ BAKIN ÖPTÜÜMM😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsMaİl yK | Tk
ParanormalHoseok: Üzülünce vajinam sızlıyor. Tıpkı şu anda olduğu gibi... Namjoon: Senin vajinan mı var amk???