Selamss❤️
Bu bölüm düz yazı olacak😊
Bu arada diğer angst kitabını düzenledim onu da atıyorum haberiniz olsun 🥳
-------------
Taehyung
Yemeklerimizi yemiş, ateş yakmıştık. Ateşin etrafında öylece oturuyorduk. Tüm sınıf buradaydı. Hocamız odasına çıkmıştı. Nasıl bizi burada tek başımıza bıraktı biraz şaşkındım.
Ne yapacağımızı düşünüyorduk. Hocamız 2 saat sonra yola çıkacağımızı söylemişti. Son saatleri eğlenceli geçirmek istiyorduk.
"Doğruluk ve cesaretlik oynayalım hadi" Sehun'un ortaya attığı fikri hepimiz onaylamış ve şişe bulmaya çalışıyorduk.
Şişe bulup tekrardan oturduğumuzda, Sehun şişeyi çevirmişti. Şişe Jimin ve Hoseok arasında durunca, Jimin'in soru sormasını bekledik.
"Doğruluk mu, cesaretlik mi?" Hoseok biraz düşündükten sonra doğruluk seçmişti.
"Hiç biriyle ilişkiye girdin mi?" Hepimiz Hoseok'un cevabını bekliyorduk. Hoseok bir süre düşündükten sonra cevapladı.
"Evet" Jimin hemen lafa atlayıp, "kim" diye sordu. Hoseok "bir soru sorabilirsin" diyince tekrardan şişeyi çevirdik.
Şişe bu sefer Sehun ve Jungkook'un arasında durdu. Sehun şerefsizlik yapacağını, gülüşüyle belli edince heyecanlanmıştım.
"Doğruluk mu, cesaretlik mi Jeon?" Jungkook biraz düşündü. Kafasını çevirip bana baktıktan sonra cevap verdi. "Doğruluk" Sehun soracağı soruyu sanki önceden seçmiş gibi, hemen sordu.
"Neden Taehyung? Yani neyine aşık oldun?"
Jungkook tekrardan bana baktı. Gözlerimin içine bir süre baktıktan sonra, bakışlarını ayırmadan konuşmaya devam etti.
"Çünkü o eşsiz biri. Hayatıma az sayıda kişiler girdi. Bu kişilere arkadaşlarım da dahil. Ama hiç onun gibisiyle karşılaşmadım. İlk görüşte aşk derler ya, öyle bir şeydi işte. İlk gözlerine baktığım günü unutamıyorum. İlk gözlerine baktığım günki içimdeki heyecanı ve kalbimin atışlarını unutamıyorum. O zaman demiştim. İstese de istemese de o artık benim diye."
Büyülenmiş gibiydim. Bakışları, sözleri kalbime iyi gelmiyordu. Farkında değildik ama birbirimize bağlanıyorduk.
Şişeyi tekrar çevirince, bu sefer Namjoon ve benim aramda durdu şişe. Namjoon soru soracaktı.
"Doğruluk mu, cesaretlik mi?" Heyecan katmak lazımdı. "Cesaret" dedim ve soruyu beklemeye başladım.
Herkesin yüzünde bir anda gülüş belirince korlmuştum ama belli etmedim.
Namjoon "Jungkook'u kucağına otuttur ve oyun bitene kadar öyle kalın." Jungkook'a baktım. Utandığını belli etmemek için kafasını yere eğmişti. Bu halleri gerçekten tatlıydı.
Beklemeden ayağa kalktım ve Jungkook'u kucağıma alıp, tekrardan yerime oturdum.
Yüzüni eğmiş elleriyle oynuyordu. Aptal o kadar tatlıydı ki, dayanamıyordum. Elimle çenesinden tuttum ve yüzüme bakmasını sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsMaİl yK | Tk
خارق للطبيعةHoseok: Üzülünce vajinam sızlıyor. Tıpkı şu anda olduğu gibi... Namjoon: Senin vajinan mı var amk???