Sorular

9 2 0
                                    


o gece Selin bunu düşünüp durmuştu. Aslında selin böyle şeyleri pek umursayan biri değildi.Ona göre hiçbir şey onu ilgilendirmezdi ama bu olaya gereğinden fazla takmış gibiydi.Sanki bir yapboza başlamış ve yapbozu daha başlamadan bir kenara atmıştı.Ve Selin sanki bu yapboz bitse çok güzel bir şey ortaya çıkıcakmış gibi hissediyordu.Yani asla o adamı tanımıyordu(bildiği kadarıyla).Sonra Selin engellemeyi kaldırmaya karar verdi.Telefonunun ekranını açınca saatin 4:33 olduğunu görünce çoook şaşırdı çünkü hiç kimdi bu adam da saatlerce onu düşünüyordu hiç kimsenin annesinin, babasının, kardeşinin, abisinin yaptıramadığı işi bir kaç satır bir şey konuştuğu adını bile bilmediği bir adam yaptırmıştı.

-Bana bak 

-Kimsin sen ya ben neden seni bu kadar kafaya taktım onu bile bilmiyotum ama eğer arkadaşlarımdan biriysen varya seni öldürücem en yakın zamanda bunu bil

(Görüldü 4:40)

-Birde görüldü atıyosun ya bi konuş artık  (5:00)

(Görüldü 5:15)  veeeee yazıyor...

-He kusura bakma tost yapmaya giitim de biraz acıktım.

-gecenin bu saatinde mi?

-Evet

-Annen baban uyanmıyor mu hiç bu ne iş ya ben gecenin köründe böyle bişi yapsam babam beni öldürür

(Görüldü 5:30)

-Şundan vazgeç

-Benim annemle babam ben küçükken vefat etmişler.

-Kusura bakma 

-Önemli değil hem nerden bilicenki?

-E bana biraz kendini anlat bende sana anlatiyim beni sevdiğini söyledin o zaman ilk başta seni tanımam lazım.

-Soru sor

-Tamam...Eee nerede ve kiminle kalıyosun?

-Abi kimle yaşadı mı sordu napiyim??

-NE

-mesaj silindi.....

-Noluyo

-Ya arkadaşıma yazacaktım sana yazdım biraz heyecan yaptım da ben tek kalıyorum:)

-Tamam bunda heyecan yapacağın ne var?

-Utandım

-Onu biliyoruz gerçekte çıkıp yüzümü görmemişsin bile.Neyse yaş kaç

-18

-Benden bir yaş büyüksün

-Biliyorum

-Nerden

-Selin ben seni aylarca sevdim ya hep böyle senin yanında olmak istedim ve oldum da bir zahmet yaşını da biliyim.

-Ya tamam bari yaşımı nerden öğrendiğini söyle

-Bir gün tek başına cafeye gitmiştin bende arka masanda oturuyordum sonra sen gidince sipariş verilen yerden senin yaşını sordum zaten az çok tahmin etmiştim yani onlarda hiç zorluk çıkarmadan söylediler çok kolay oldu;)

-Peki

-tamam bir soru daha sor yeter uyuyacağım 

-Tamam 

-Biraz sert mi oldu jkdofpdhjkshgfjd ya normalde böyşe bazen iniş çıkışlarım olur

-:)

Selin:Adın .d

-Buğra:Buğra




DİJİTAL MESAFE KADAR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin