Uyandırma Seansı:)

10 1 0
                                    

Vay be demek adı Buğraydı. Yani tamam olabilir sonuçta bir erkek ismi.Ama adını söylediği an çok heyecanlandım.Ameliyat olmak için bana gerekli malzemeyi bulduklarını söyledikleri gibi. Ve evet ben bir ameliyat oldum 2 yıl önce 15 yaşındayken.Saat şuan 5:45 ve gerçekten feci bir şekilde uykum geldi. Size ailemden de bahsederdim ama maalesef yarın:)

daan daaan ddıd ddııd daan daaan dııııııaaaaan dııııaaaan!!!! 

Selin çalan telefon sesiyle nasıl uyanacağını bilemedi.Sonra kimin aradığına baktı. O arıyodu Buğra hala ismi bilinmeyen numaraydı. Yani şimdi açsa onun sesini duyabilirdi. Hemen telefonu aldı ve açtı fakat telefonu açtığı gibi çocuk onun yüzüne kapattı.Ya bu nasıl bir beyinsizdi hayır neden aradın hayır yani uyandırmak içinse bu saate....... SAAT 13:49 olmuştu. Şuan resmen okula geç kalmıştı ve iki saat hatta yaklaşık bir saat sonra okul bitiyordu. Ya okula yok sayılmıştı. Resmen devamsızlık hakkı bitecekti ve mal gibi ortada kalıcaktı çünkü hani alarma da uyanmıyodu birisinin gelip onun üstünde zıplaması lazımdı uyanması için ve genelde bunu hep annesi yapardı. Aaa cidden annesi Ekinin onu uyandırması gerekliydi yani neredeydi. Sonra telefonundan mesajlara girdi ki annesinden bin beş yüz mesaj gördü.Mesajlara göre  teyzeleri baya hastalanmış ve durumu ciddi olduğu için erkenden gitmişler bide mesajlarda nedn okulda YOK olduğu soruluyordu. Annesine bu okul olayını atlayarak bi mesaj attı. Teyzesinin durumunu sordu. Çünkü işe bakılırsa teyzesi baya hastalanmıştı ve durumu ciddiydi. Tabii annesi dışında mesaj atan bir kişi daha vardı Buğra.......

-Selinbir cevap ver artık gittin öyle 6:54

-selin hadi artık kalk (10:38)

-ya Selin aradım açtın bari insan bir cevap yazar yaaaa

Selin:Buğra uyuyakalmışım özür dilerim ama annem yazmış onlar gitmişler sabah da

-Nedenini sorabilir miyim

-ya teyzemin durumu ciddileşmiş zaten bir süredir hastanedeydi moralim bozuldu neyse ben bi banyoya giricem

-çok geç kalktın

-çok normal :)

-,) senle ilgili yeni şeyler öğrenmek güzel.

(görüldü 14:13)





Evet bu bir gece bölümüydü o yüzden yarıda kestim biraz yani kısa oldu. Oy verin lütfen bana inanın hikayenin sonu çok güzel olucak. Takipte kalın ve yorum yapın...

DİJİTAL MESAFE KADAR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin