Първа глава

17 2 2
                                    

Здравейте...
Името ми е Теодора, на кратко Теди, на 17 съм и имам доста интересни случки... Надявам се да ви харесат!
Ами...  Да започвам с историята ми...

Когато се родих всички бяха много щастливи... Решиха да ме кръстят на дядо ми Тодор, който за съжаление почина...
Та аз имам брат и сестра, които са ми полубрат и полусестра... Знам че е объркващо, но докато майка ми е имала син, баща ми е имал дъщеря... След време и двамата са се разделили с половинките си, запознали са се... И така съм дошла аз...
Накратко за брат ми и сестра ми...
Брат ми беше много дразнещ (не, че сега не е просто по-малко), и е със 7 години по-голям от мен, но пък сестра ми е ангелче, тя може би е най-милото същество което познавам и е със 7 години по-голяма от брат ми...
Родителите ми бяха в добри отношения докато не станах на 3 години... След това всичко стана много напрегнато...
Постоянно се караха за най-малките неща и просто си личеше, че не се търпят...
След време и двамата взаимно взеха решението да се разделят... Станах на 8 и тъкмо се бяхме нанесли с майка ми и брат ми в нова квартира...
Няколко дена след като се разделиха ми беше 9-тия рожден ден... Изкарах си чудесно... Дори не знам как го помня, но беше прекрасно...
След няколко години ми взеха кученце- Чарли...

Ще продължа историята, само ако ви харесва...
Знам че засега е малко скучна, но за по-нататък съм измислила по интересни случки...
Пишете в коментарите ако ви е харесала...

my lifeМесто, где живут истории. Откройте их для себя