Трета глава

11 1 1
                                    

С Инна започнахме все повече и все повече да излизаме и да се сближаваме... Тя ме запозна с много нейни приятели и едни ит тях бяха 3 предателки...

Едната се казва Ния, другата Стела и Силвана... Познайте коя беше най дразнеща... Точно така Силвана... Тя е кучка... Тя е най-злобното и тъпо същество, което познавам... Беше много дразнеща и постоянно се заяждаше...

Ния беше бебе... Тя си мислеше, че е звезда, но всъщност не беше... Правеше се на голямата работа, но всъщност беше едно малко досадно детенце...

Стела се мислеше също за звезда и си мислеше, че е над всички... Тя всъщност е дебела и грозна... Тя се хващаше с всеки срещнат от фейсбук или инстаграм... Наистина си падаше курва...

С Инна по едно време спряхме да им обръщаме внимание и си продължихме живота...

След 1 година всеки ден си звъняхме с нея и си казахме:

-хм хей сис айде да пробваме да играем на майнкрафт... Казват, че е много яка игра...
-да, може...
-оки...

Станахме много добри на майнкрафт и може да се каже, че цъкахме непрестанно...

След време се бяхме скарали и аз й се бях разсърдила, но веднъж тя не спря да ми спами с "извинявай сис" и аз най-накрая й простих...
Не бяхме играли от около седмица... След няколко минути тя ме беше попитала дали искам да ме запознае с едно момче, което било "про"... Първоначално го мислех за някое детенце, което е зарибено по някоя игра, но после се оказа, че е доста мил и сладък...
След 1 месец си признахме, че и двамата се харесваме...
Станахме двойка и досега сме... Не спряхме да играем и да говорим и тримата...

Надявам се и тази глава да ви е харесала... Ако има нещо такова, моля ви пишете...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 23, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

my lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora