Pohled Kláry
Dnes ráno jsem se vzbudila. Nevěděla jsem nic a hlavně kde jsem. Vypadalo to jako nemocnice asi.
Neeeee.....
Asi se ptáte proč jsem skončil nemocnice no nemám to doma zrovna 200 krát nejlepší. Mamka mě pořád biji,bere drogy,kouří a pije.
BTW tátu nemám 😕🥺
Nejednou jsme ucítila bolest. Začala jsme křičet hrozně to bolelo a místy to i pálilo. Doktor řekl že mám nataženou ruku.
Chtěla jsem už domů tak jsem zavolala na sestru a ptala se kdy mě pustí. Sestra odpověděla " no Holčičko mám pro tebe smutnou zprávu. Tvoje matka je ve vězení." Byla jsem ráda a navíc tu naraženinu mám od ni. Nikoho jiného nemám aspoň myslím a tak jsem ze sebe dostala jen "Takže jak to se mnou bude?? Půjdu do děcáku??" Měla jsem milion otázek, ale paní na to že půjdu bydlet k bratrovi. Cože.... Já mám bratra?!!!!!! Proč mi to nikdy neřekli ?? Bojím se a zároveň se na něj těším😕❤️. Chtěla jsem se ještě zeptat na něj jenže nakonec že mne vyšlo je " A kdy mě pustíte?" Paní řekla že tak pozítří. Jo a ještě něco jsem vám neřekla miluju YouTube a youtubery ❤️❤️❤️ Nejraději mám StudioMoonTv a 🖤MaTTema 🖤 Dejra Vítů❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ baxe,Weryho,menta,gejmra a hodně dalších jo a ještě MarveXe❤️..
Dva dny uběhly jako voda a já už se pomalu chystala spíš jsem si zabalila věci ale to je jedno paní doktorka mi řekla že za chvilinku si pro mě přijede můj bratr nesmírně jsem se na něho těšila.netrvalo dlouho poté co mi to doktorka řekla on stál ve dveřích byl to...........Pokračování příště, kdo si myslíte že bude Klárky brácha??❤️
Zatím čauky
Váš Čumák❤️
ČTEŠ
Youtubeři u nás ❤️❤️
FanficJá sem Klára je mi 16 Wedryho ségra možná že nějakém youtuberům bude víc nebo míň tak na to pls berte ohled a víc vám neřeknu Nebojte nebudou tam žádné úchylné a nějaké jiné scény 😇 OK