Kapitola V co je to adapťák ?✌️

146 8 30
                                    

Zařvala přes celej barák......

První se ozval Kuba✌️.
K - Já si dám............Mýchaná vajíčka.
J - To znamená že to maj i kluci🤣.
Kluci jsou mýchaná vejce!!!
V - Já chci malou porci!!!
J - Ok

Takže jsem šla dělat vajíčka. Pak všichni sešli dolů na gauč. Nakonec když byly vajíčka hotové nic jsem nepřipálila kupodivu tak jsem zavolala "chlapci poďte jesť " Oni na mně čumněli jak na nějakého debila a já si to uvědomila a tak jsem se opravila " sorry kluci pojďte jíst!! Vajíčka jsou hotová" Opět po mně hodili nechápavý pohled a já sem jen řekla "Přiznávám koukala jsem dlouho na Moona a Goga❤️✌️😝" "Aha to vše vysvětluje " ozval se brácha. "Kolik je ??" Neměla jsem pojem o čase. " Je 23:44 proč ??" "Len tak" vyšlo ze mne zase slovensky "teda jen tak. Prepáč chlapci" a dostala jsem záchvat smíchu. Chudák Bax ten žral( konečně u stolu) a začal se smát zrovna když se napil což znamená že všechno vyprsklo. Kuba seděl na proti Štěpánovi a tak většinu schytal on😝.
Po uklízení a dojezení jsem si šla udělat hygienu (sprchovat se nebudu,jsem 🐷) převlíkla jsem se a upadla do říše snů🖤(na gauči)

Další den

Ráno mi zazvonil nebo zapípal budík. Měla jsem 10000 chutí ho vyhodit z okna. Když jsem si uvědomila že spím na gauči a vedle mě ležel





















Polštář😉🤣.....( Vy jste si mysleli že snad jo???) Bylo 6:30 nemám tucha proč jsem si dala budík tak brzy. Uvědomila jsem si že jsem naspala jenom 6 hodin. To je JEDNO!!

Šla jsem do koupelny udělala si hygienu. Po tom co jsem vyšla z koupelny, došla jsem do kuchyně a tam si udelala logicky snídku (snídani).
Vzpomněla jsem si že mám jít dneska nakupovat na ten adapťák. Když jsem měla vše hotovo bylo sedum hodin.
Ty líný svině ještě spí. 💩
(Jako v skoro každé fanfikci jde ráno na procházku XD P.A.)
Vzal jsem si mobil, sluchátka, prachy a napsal vzkaz který jsem dala na stůl a vyšla jsem ven.(Tvl vyšla do akvárka more P.A.) Kráčela jsem si to rovnou do parku. BTW ukázala mi tu cestu Natyla. Když vtom vidim pred sebou Menta :)
Jdi za nim ! Promluvilo moje debilni svědomí. Notáák!?.

Nejdu.
Jdi!! Nn jj!! No tak jo. Moje svědomí mě překecalo.
(Logicky M - Ment, J - Já)

J - Ahoj mohu fotku? ?
M - no problem
J- ♡*smích*
M - Jméno?
J - Proč?? *smích*
M - fotku ??
J - ok♥♡

*po fotce*

J - Díky moc
M - není problém
J - Měj se hezky. Zatím ahoj
M - ahoj

Super mam fotku. Vyfoť ho ještě! ! Ne jo ne jooooooooo!!!! Ok štačí? ?!!
J- a mente
M - noo??
J - mohla bych si te jeste vyfotit??
M - ok klidne ♥
*cvak*

J - Tak se Měj hezky. Ted už vážné jdu neboj*smích*
M - Tak ahoj

Hned jek jsem přišla domu, tak jsem jeho fotku dala na Můj instagram.

@youtube._.my._.live

@youtube

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@youtube._.my._.live : Prostě top♥ diky za pokec
To se líbí @ment97 a 1200 dalším.

@ment97 : není zač♥♡ <3

Komentáře : 128

Ta fotka má neskutečne hodně srdiček♥

Takže Čau.
Po Dlouhé době je tu nová kapča.
Ještě se omluvam píšu to na tabletu, protoze do konce června mam zabavený mobil.
Nebojte nespadla na mne lednička.
Btw to jmeno instagramu je i v reálu moje.
S laskou Chladnička♥♥

( 550 slov )

Youtubeři u nás ❤️❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat