〰 4 〰

7 0 0
                                    

Moon Byul :
"Melek. Bundan daha iyi bir iş bulabileceğini sanmıyorum. Bence kabul etmelisin."

"Delirdin mi sen? Tabii ki kabul edeceğim."

Moon Byul aklına bir fikir gelmiş gibi hızla bana döndü.

Moon Byul:
"Şey, bir şey söyleyeceğim ama kabul ederler mi bilmiyorum."

"Ne oldu?"

Moon Byul:
"Benim çalıştığım yeri biliyorsundur. Maaşı biraz düşük ve patronu da huysuz bir adam. Her gün azar yemekteb bıktım. Acaba diyorum, teklif etsek beni de alırlar mı?"

"Evet! Bu harika olur. Aynı yerde çalışmak ikimiz için de daha rahat olur. Oraya gittiğimizde konuşmaya çalışırız. Oraya alınman için elimden geleni yapacağım."

Moon Byul:
"Teşekkürler Melek. Hadi başvuru formunu dolduralım o halde."

Kafamı sallayıp formu doldurmaya başladım.

...

Yoongi'nin ağzından:

Menajerimizin pratik odasına girmesiyle saatlerdir yaptığımız dans pratiğinize ara verip ona döndük.

Menajer:
"Evet çocuklar. Öncelikle şunu söylemeliyim, bildiğiniz üzere bu aralar şarkılarınıza ve size duyulan ilgi biraz azaldı. Yabancı ARMY'ler artık BTS dinlemiyor. Bu yüzden sizin temizliğiniz, alışverişiniz, yemeğiniz vb. gibi işlerinizle ilgilenecek birini tutacağız. Siz sadece pratiğinize ve şarkılarınıza odaklanacaksınız. Bu kişi yarın gelecek. Şimdi serbestsiniz."

Söylediklerinde haklıydı. Bunu yapması bizim için çok iyi olurdu. Üyeler de onayladıklarını belirten konuşmalar yaparken bir kenara oturup yanımdaki su şişesini kafama diktim.

Sonra da günümüz duş almak, yemek yemek vb. gibi şeylerle sona ermişti.

Ben Mi Suçluyum?! 《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin