#16

2.3K 69 4
                                    

POV James

Samen  met de jongens heb ik Lisa's droomauto gekocht. Ik denk wel dat ze het leuk vindt. Maar ik heb nog een verassing voor Lisa. Maar ik moet eerst Liam om haar hand vragen, dat is wel zo netjes vind ik dan. Liam en ik zijn de auto ophalen. "Uhmm.. Liam, mag ik iets vragen?" vraag ik heel nerveus. "Tuurlijk, maar waarom zo zenuwacht- .. wacht ik denk dat ik iets door heb" zegt Liam met een grijns op zijn gezicht. "I-ik wil Lisa ten huwelijk vragen vanavond met alle familie erbij enzow,  ennuuhh, jaa" "Je wil vragen of ik het goed vindt?" "Uhm.. jah" "Nou, ik denk dat je goed voor Lisa gaat zorgen, dat heb je de hele tijd wel gedaan dus van mij mag je" "Oh, dankje Liam, ik was zo nerveus" zeg ik opgelucht. "Dat snap ik jongen, toen ik Daniëlle vroeg was ik heel nerveus" lachte Liam. "Jah dat zagen we allemaal" lachte ik mee. "Maar het was een mooie bruiloft" zeg ik erbij. "Ja, maar nu hebben Daniëlle en ik nieuws" zegt Liam plagerig. "Owhh wat dann?" vraag ik nieuwsgierig. "Okay, ik kan mijn mond nu niet meer dicht houden, we wilden het eigenlijk vanavond pas zeggen, maar goed. Daan is zwanger" vertelt Liam blij. "Nee dat meen je niet! Goed gedaan Liam" zeg ik met een grijns op mijn gezicht "Dat werd namelijk tijd" "Ja weet ik" zegt Liam. "Nou, we het toch over kinderen hebben, James. Ik weet niet hoe ver Louis en Harry hun mond hebben gehouden, maar weet jij het al?" "Uhm, wat zou ik moeten weten?" "Ze willen samen een dochterje adopteren, en Harry wil Louis ten huwelijk vragen. Maar niks zeggen want alleen ik weet dat van Harry" "Ow, wat leuk is dat" zeg ik blij. Zolang ik maar geen oppas hoef te zijn, denk ik bij mezelf. We zijn eindelijk bij de garage waar Lisa's nieuwe auto staat. "We zijn er." zeg ik en klik mijn gordel los. Ik haal de sleutels uit het contact en geef ze aan Liam. Liam moet dalijk in deze auto terug rijden. We lopen samen naar de deur van de garage. "Hallo, kan ik u helpen?" vraagt een meneer die naar ons toe komt. "Uhh, ja we komen een auto ophalen onder de naam van Payne" "Oja, de zwarte Range Rover, kom maar mee" We lopen de man achterna naar de balie. "Heeft meneer Payne, een ID paspoort ofn rijbewijs bij?" Ik kijk Liam aan. "Ja, ik heb mijn ID bij" Liam haalt hem uit zijn portomonnee en geeft hem aan de man. "Ik maak hier een kopie van, en dan moet u nog wat papieren tekenen, en dan kunt u hem meenemen" "Oke" zegt Liam.

POV Lisa

"Niall, zet die pasta nou eens weg, dalijk is ie op!" "Maar hij is zo lekker!" roept Niall wanhopig terug. "Ga jij je gewoon aankleden, dalijk komt Julia" roep ik terug. Julia is Niall's vriendin, ze hebben al 2 jaar iets. Liam en Daan zijn al getrouwd, Larry is er ook al 2,5 jaar ofzow, Zayn en Perrie zijn ook al getrouwd en hebben al een dochtertje, Louise. Ze hebben haar vernoemt naar Perrie's tweede naam. Ik voel mijn telefoon trillen. Ik haal hem uit mijn zak, ik ontgrendel hem. Ik heb een bericht van James, en een van de groepsapp die Niall zonet heeft aangemaakt. "Niall waarom maak jij een groepsapp aan?" "Weetniet, had ik zin in" hoor ik achter me. "Niall doe normaal, ik schrik me kapot. Heb je je eindelijk aangekleed?" "Jaa, mama dat heb ik gedaan" zegt Niall met een kinderstemmetje. "Oke, raarkind, hoelaat komen de meiden?" "Uhmm.. weetniet volgens mij om  1 uur ofzow" Het is nu 12 uur dus duurt niet lang meer. "Niall, waar is papa?" "Weet niet?" Die gast weet echt niks ofzo. Ik krijg nog een berichtje van James. Ik open hem, "Babee, kom naar buiten!" Ik trek snel mijn eenhoornsloffen aan en loop naar de deur. Ik doe de deur open. James komt meteen naar mij toe. Hij gaat achter me staan en doet zijn handen voor mijn ogen. Hij begeleidt me ergens heen ik weet niet waar want ik zie niks, nogal logisch. "Waar gaan we heen?" vraag ik "Nergens heen, hou je mond gewoon schat." James stopt met lopen, maar hij zei geen stop dus ik loop door, door James val ik bijna want hield me nog vast aan mijn hoofd. "Kijk babe, cadeau van ons allemaal" hij haalt zijn handen van mijn ogen af. "AAH OH MYYY GOOWDDD, EEN RANGE ROVER?" "Van ons allemaal" zegt papa. Eerst vlieg papa om zijn nek. "Dankje papa, dankjee dankje" en ik geef hem een kus op zijn wang. "Geen probleem, prinses" dan ren ik naar James. "Dankjee schat, dankje dankje" Ik geef hem een zoen. Papa kucht een keer, en dan laten we pas los. "Zullen we naar binnen gaan?" vraagt papa. "Ik wil naar huis rijden" zeg ik met een glimlach. Ik stap ik de auto. James en papa stappen ook in de auto. Ik rij in MIJN NIEUWE RANGE FUCKING ROVER de hoek om naar ons huis. Als we voor de deur staan, stappen we uit en lopen naar binnen. "Oja, babe. Als je naar buiten gaat, trek je dan serieus je eenhoornsloffen aan?" vraagt James lachend. "Jaa die zijn cool" antwoord ik ook.  Ik ren meteen naar boven, als eerste ren ik de kamer binnen van Louis, waar toevallig, ja heel toevallig Harry ook is. Ze liggen te zoenen op bed, gelukkig niks anders. Ik ren op ze af, en spring op ze. "Lisa ga weg" zegt Louis geïrriteerd. "Hoe wist je dat ik het was, want je keek niet eens" vraag ik "Omdat Niall dat 10 minuten ook al deed" zegt Harry. "Dankje dankje wel, jullie zijn lief en ik knuffe;l ze en geef ze allebei een kus op hun wang." "Waarvoor?" vraagt Harry verbaasd. Ze kijken me allebei raar aan. "Voor de auto sukkels" Ik sta op en ren naar Niall's kamer en laat Larry verbaasd achter. "Niall!! Dankjee. Ik bespring hem van achter en we vallen samen lachend op de grond. "Dat maakt niet uit, lil sis" ik geef hem een kus op zijn wang. "Ga je mee Zayn vervelen, bro" vraag ik met een gemene grijns op mijn gezicht."Ja kom"lacht Niall en trekt me zijn kamer uit mee naar Zayn. We duwen de deur open en met z'n tweeën duiken we op Zayn. "Dankje Dankje... " en geef hem een kus op zijn wang. "Ojaa, geen probleem, kleintje" "Ik ben niet klein" zeg ik nep-boos "Niet alleen ja, Niall ook. "Niall en ik kijken elkaar aan. We beginnen Zayn te kietelen "Zeg sorry en zeg dat we niet klein zijn"roept Niall boven Zayn gelach uit. "Oke oke, jullie zijn niet klein" probeert Zayn zonder lachen te zeggen. "Okay kom Niall we gaan naar beneden, de meiden komen dalijk" Ik en Niall rennen de kamer uit naar beneden. Als we van de trap af zijn, spring ik op Niall's rug. Niall rent het hele huis door. 'DING DONG' de bel gaat. "Niall naar de deur de meiden zijn er." beveel ik hem. "Maar je bent zwaar"zeurt hij. "Niet zeuren Niall, Julia staat er waarschijnlijk ook" Meteen rent hij naar de voordeur, en maakt hem open. Perrie, Julia en Daniëlle kijken ons raar aan. Perrie is 2 dagen geleden terug gekomen van haar tour, Little Mix staat nog steeds, One Direction ook. Daniëlle woont normaal bij ons, maar ze is net terug, aan haar koffers te zien, van haar shoot in Amerika. En Julia woont in de straat. Niall gooit mij op de Perrie, en loopt meteen naar Julia. Ik val op de grond samen met Perrie. "NIALL" gillen we allebei. Maar Niall heeft  zijn gedachte of moet ik zeggen zijn mond al ergens anders. "Niall, eet haar niet op!" roep ik om hem te plagen. Niall reageert niet. We lopen naar binnen behalve Niall en Julia. "Jullie zien er leuk uit!" zeg ik als we in de woonkamer op de bank zitten. 

[a/n] zie plaatje wat ze aan hebben
Dit was hoofdstuk 16 alweer, het gaat sneller dan je denkt. 

Words: 1367

Vote?

Comment?

Follow?

Adopted by Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu