Bir bakış neyi anlatabilirdi ki? Tek bir bakışta pişmanlık, istek, sevgi ve en bağır basanı özlemi görmek mümkün müydü? İşte ben o akşam Justin'in gözlerinde tam da o bakışı görmüştüm. O mesafeden bile öyle derin bakıyordu ki hala gözümün önünden gitmiyordu.
Onu orada gördükten sonra Bill'e gitmek istediğimi söylemiştim. Çünkü orada durmaya devam etseydik yanıma geleceğimi adım gibi biliyordum. Ve geldikten sonra olabilecekleri.
Biz mekandan ayrılırken diğer çocuklarda oraya gelmişti. Bill oradayken onlara haber vermişti. Birden ayrılmamıza şaşırsalar da pek de kafaya takmadıkları belliydi.
Eski hayatımdan burdaki kimseye bahsetmemiştim. Millie dışında. Taşındığımdan beri konusunu bile açmamıştım aslında. Soran olduğunda hep geçiştirmiştim. Ancak Millie ile tanıştığım gece fazla duygusaldım. Bir miktar da sarhoş. Nasıl anlattığımı kendim bile fark etmemiştim o gün. Kısa bir süre sonra güvenimi kazanmıştı ve sonrasında asla pişmanlık duymamıştım.
Onu gördükten sonra bütün anılarım tekrar zihnimde canlandı. Daha yeni yeni toparlanırken tekrar onun rüzgarına kapılamazdım artık. Tekrar o hataya kendimi sürükleyemezdim.
Belki de beni aldattığı kızla beraberdir diye beni unuttuğunu düşünmüştüm hep. Hâlâ bu düşüncemin arkasındaydım ama o bakışı gözümün önünden gitmiyordu. Sanki "gel" der gibiydi. "Gel ve bana sarıl."
Söylediğim şey ile kendime gelip kafamı sağa sola salladım hemen. Düşündükçe kafayı yer hâle geliyordum. Birkaç aydır yaptığım gibi onunla ilgili şeyleri unutmalıydım.
Bugün evde yalnızdım ve dersim de yoktu. Millie flört ettiği çocukla dışarı çıkmıştı. Yani kahvaltı işi bana bakıyordu. Yataktan istemeye istemeye kalkıp aşağı indim. Mutfağa ilerlerken saçlarımı elimle arkaya doğru taradım ve bir şeyler hazırlamaya başladım.
***
Koltuğa uzanmış sevdiğim filmlerden birini izlerken telefonuma bir bildirim geldi. Uzanıp orta sehpadaki telefonumu elime aldım. Aldığım gibi gözlerim kocaman oldu. Eski okulumdan Jade'in bana mesaj attığını görmüştüm. Peki numaramı nereden bulmuştu?
Jade: Stacy bu sen misin?
Birkaç dakika cevap verip vermemek arasında kalmıştım. Justin ile arkadaş olduğunu biliyorum ve aklıma onun yazdırdığı ihtimali geliyordu. Çünkü Jade ile eskiden o kadar da samimi değildik. Ya da ben değildim. Her şey bir yana numaramı nereden bulduğu hakkında hâlâ bir sonuca varamamıştım.
Jade: ?
Tekrar mesaj gelince panikledim. Siktiğimin mavi tiki neden vardı ki? Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyordum. Yine de kötü düşünmemeye çalıştım. Hem Justin numaramı biliyorsa neden kendisi yazmamıştı?
Stacy: Evet benim.
Kolay kolay herkese numara dağıtan biri değildim. Üstelik kısa bir süre önce kartımı değiştirmiştim. Düşündükçe kafayı yemek üzereydim. Bu kız numarayı nereden bulmuştu?
Jade: Aman Tanrım.
Jade: Seni çok özledim. Yokluğunu öyle çok hissediyoruz ki.Okuduklarımla şaşkınlığa uğramam bir olmuştu. Bu kız ne ara beni bu kadar sevmişti? Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim o an.