Byla jedna žena, jménem Pat Andres, měla 18-ti letou dceru Debie a mladší sestru Rachel, která měla syna Jeremyho. Pat je 40 let, nedávno se seznámila s jedním mužem, kterému bylo pouhých 27 let, jmenoval se Thom Apple. Thom k smrti miloval Pat, tak jí jednoho dne, požádal o ruku a zanedlouho byla svatba. Byla pozvaná celá rodina, kromě rodičů Thoma, protože Pat řekla, že na svatbu pozvou jen ty, kteří si to zaslouží. Otec Thoma, Wolter Apple, Thoma nenávidět, jednou, když byl Thom menší, Wolter ho zbil na veřejnosti, ne aby mu ublížil, ale aby ho ponížil. Matka Thoma, Eliz Apple, zasvobodna Fellini, se snažila Thomovi pomáhat, ale většinou marně. Po nějaké době po svatbě, Pat objevila obrovský barák a chtěla ho koupit, jednoho dne, ten dům ukázala Thomovi, a řekla mu, že ten barák chce koupit a pár dní ho přesvědčila, ikdyž měli málo peněz. Když chtěli koupit ten dům, jeli za Thomovými rodiči, jestli by jim nepůjčili peníze, jeho otec ho vyhodil a matka se snažila uklidnit rozzuřeného otce, Thom a Pat odešli. Jeli do banky a vzali si půjčku, ten barák byl opravdu drahý a oni nevěděli, jak tu hypotéku budou splácet, ale to Pat nezajímalo, hlavně že měla svůj vysněný barák. Za tím barákem Pat objevila stáj s koňmi, okamžitě to šla oznámit Thomovi. Zanedlouho přijeli Thomovi rodiče, když jim Thom volal, že si koupili barák a ať se přijdou podívat. Jenže Pat neměla Woltera ráda, tak mu začala dělat naschvály, když Thom ukazoval rodičům ten barák, tak mezitím se Pat upravila tak, jako kdyby jí někdo přepadl. Wolter šel potom do auta čekat na Eliz, a sotva, co rodiče odjeli, Pat nafalšovala svůj pláč a když k ní Thom přišel s tím, co se děje, tak ona se mu snažila nalhávat, že jí jeho otec znásilnil, a jak byl Thom zaslepený láskou tak jí uvěřil a v ten moment, začal svého otce nenávidět. Uvěřil Pat. Když se Pat a Thom nastěhovali do toho obrovského baráku, pozvali na kolaudaci celou svou rodinu a své přátele. Na té kolaudaci Pat nabídla prarodičům Thoma, paní Nonně a panu Georgovi, aby s nimi bydleli v tom baráku, to samé nabídli i své sestře Rachel a jejímu synovi Jeremymu, také své dceři Debie a Thomovým rodičům, všichni krom Thomových rodičů nabídku přijali, postupem času se sestěhovali do baráku. Nastal den díkůvzdání, tak celá rodina pořádala menší oslavičku v tomu dni, oslava se pořádala v městském parku, který si na den pronajali, všichni se těšili na večer, protože mě být ohňostroj. Ale teď se to zvrtlo, protože přijela Thomova bývalá manželka Angela s jejich oběma dětmi a chtěla po Thomovi výživné, dal jí je, potom se Angela zapovídala s Eliz, matkou Thoma a chvíli tam zůstali. Potom se Eliz odešla, Pat na ní čekala a schovala jí do sklepa, po Eliz ani stopy, zmizela jakoby se pod ní slehla zem, Pat potom odešla a dělala jakoby nic. Pomalu se začalo stmívat, ale Eliz nikde, Wolterovi to přišlo divné tak se šel po ní podívat společně s Angelou, Wolter si s sebou pro jistotu vzal i pistoli, najednou uslyšel Elizin hlas, tak šel za ní do toho sklepa, potom udělal krok zpět a řekl Angele: "vezmi děti a odjeďte pryč!", Angela okamžitě zavolala jejich rodinného přítele Dana, který dělal u policie společně se svým nejlepším přítelem Frankem, Wolter šel do toho sklepa a zařval: "tady jsi ty Hajzle!", potom už byly slyšet jen výstřely z pistole, Dan a Frank přijeli a šli dovnitř, uviděli zastřelená těla Woltera a Eliz, ale pachatele zatím nedopadli. Další den, přijeli Dan s Frankem do obrovského baráku, oznámit rodině, že Wolter a Eliz byli zastřeleni a ptali se jich, jestli nespatřili pachatele, celá rodina kromě babičky Nonny a dědečka George, si ukázali na Thoma, protože věděli, že Thom nenáviděl svého otce, tak si policisté odvezli Thoma k nim na stanici na výslech, jela s nimi i Pat, na výslech nevzali jen Thoma a Pat, vzali tak i svědkyni Angelu. Angela vypovídala v neprospěch Thoma, když vyslýchali Thoma, ani Dan, ani Frank mu nevěřili, ačkoliv Thom říkal pravdu, potom vyslýchali i Pat, ta si začala hodně vymýšlet a nakonec řekla, že pachatelem je právě Thom. Policie Thoma zatkla. Když byl Thom ve vězení, Pat se začala vydávat za zdravotní sestru, šla do lékárny pro injekční stříkačku s tekutinou, která způsobuje křeče, otok jazyka, dušení a zástavu srdce, dost dobře tu stříkačku schovávala, také měla v z záloze i malou pixlu s jedem v prášku. Právě začalo smrtící období. Když se George necítil dobře, Pat mu uvařila čaj, do kterého přidala jed v prášku, zamíchala ho s tím čajem, aby nebylo nic poznat, dala ten čaj Georgovi, aby ho vypil, ujišťovala ho, že mu potom čaji bude lépe, on jí uvěřil a čaj vypil, zanedlouho se mu přitížilo a dostal infarkt, skončil v nemocnici v kómatu. Potom se začala starat o Nonnu, která se v poslední době necítila dobře, odmítala jíst, nechtěla nic, jednoho dne večer, jí Pat uvařila polévku, do které přidala jed v prášku, Pat přinesla Nonně do postele tác s polévkou a milým hlasem řekla: "uvařila jsem vám polévku", ale Nonna stále odmítala, potom se zeptala Pat: "bude můj George v pořádku?", Pat jí odpověděl, že: "ano bude, nebojte se", potom jí Pat zase zkoušela nabízet, aby snědla tu otrávenou polévku, Nonna stále odmítala. Pat se naštvala, vzala stříkačku a řekla Nonně: "po tomto léku se vám udělá lépe", Nonna na ní koukala s polootevřenou pusou, Pat jí nastříkala tou stříkačkou tu tekutinu do pusi, pak jen sledovala, jak se Nonna dusí, a dost si ten pohled užívala. Když Nonna zemřela, Pat jí zavřela oči, zaklapla pusu a naaranžovala jí tak, aby to vypadalo, že zemřela ve spánku.
.
(Pokračování v druhé kapitole)
YOU ARE READING
💛GOLD DIGGER💛(DOKONČENO)
HorrorZlatokopka Pat?...jak to s ní dopadne?...skončí ve vězení nebo bude dále pokračovat v tom, co dělá?💛