intro

1.5K 62 18
                                    

Jungkook şu anda gördüğüne inanamadığı için gözlerini kırptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook şu anda gördüğüne inanamadığı için gözlerini kırptı. Jimin önündeydi.

"Bu n-nasıl?" düşüncelerini büyük olana karşı söyledi. Eli jiminin yanağına çarptı, dokunmak istedi, bir illüzyon olup olmadığını düşünüyordu.

"Önce oturalım ne dersin bebeğim, hmm?" diye cevap verdi Jimin sonra Jungkook'un elini onu kanepeye götürmek için eline aldı.

"Şey, reenkarnasyondan* geçtim. Ve işte buradayım, önündeyim, tamamen değişmiş halimle" Jimin önünde olan şaşkın Jungkook'a doğru belirtti.

"Ne d-değişiminden bahsediyorsun, hyung?" Jungkook büyüğüne tekrar sordu. Bu durum hakkında çok meraklıydı.

"Ben şimdi baskın olanım, bebeğim" büyük olan, meraklı olan erkeği tekrar yanıtladı. Jungkook'un saçına dokundu, elini gencim ensesine getirdi ve sonra onu tutkulu bir öpücüğe çekti.

Selamm 🥺💜
Bu kitabın bölümleri çok kısa olduğu için daha hızlı yb gelicek!🥳
Oy istiyorum🥺👉🏻👈🏻

* Reenkarnasyon veya ruh göçü, ruhun sürekli olarak tekrar bedenlendiğine inanan spiritüalistlerin bu olaya verdiği addır. Reenkarnasyon kavramı Asya dinlerindeki tenasüh kavramından biraz farklı olmakla birlikte, benzerlik arz eder. Günümüzde ruh göçüne inanan insanların sayısı bir milyarı aşmaktadır. (Hindular, Jainistler, Vikanlar, Kaodaistler, Ekistler, deneysel Spiritüalistler vs.) Ayrıca Dürzîlik ve Nusayrîlik gibi Orta Doğu'da yayılmış bazı dinlerde de bu inanış mevcuttur.

twisted ; jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin