01

1.1K 53 27
                                    

Koridorda yürümek tam bir baş ağrısıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koridorda yürümek tam bir baş ağrısıydı. Herkesin bakışları onlara dönüktü ve Jimin
Jeongguk'un belindeki tutuşunu sıkılaştırdı. Erkek arkadaşının onu kendisine nasıl yaklaştırdığını da hissetti, sanki aralarında boşluk varmış gibi. Jeongguk, Jimin'e bir göz attı ve onu kastığı çenesi ve keskin gözlerinde erkek arkadaşının üzülürse sahip olacağı ifadelerle buldu. Endişe Jeongguk'un gözlerini doldurdu ve Jimin'in, yüzüne bakmasını sağlamak için elini yüzüne uzattı.

"Sorun ne hyung? Neden üzgünsün?" Jeongguk, Jimin'in yanağını ve çenesini rahatlatmak için okşadı. Rahatsızlık belirtileri varsa olayı anlamak için yüz hatlarını okşardı. Jimin, bunca yıldan sonra nefesini kesen gözlere bakıyor, Jimin çok ruhsuzca, "Hiçbir şey, aşkım. Benim için endişelenme, hm?" Dedi. Jeongguk bunun üzerine başını iki yana salladı ve erkek arkadaşına soru sormaya devam etti. "Açıkça bir sorun var, hyung. Konuş benimle."

Jimin buna karşılık gülümsedi ve çocuğun dudaklarına bir öpücük bıraktı. "Aldığın bakışlardan rahatsız oldum bebeğim. Nefis göründüğünü biliyorum ama benim olana çok uzun süre bakamazlar." Jimin Jeongguk'a cevap verirken homurdanıyordu. Jeongguk buna sadece gülümsedi, ve sonra erkek arkadaşına kıkırdadı. Daha sonra iki elinin arasına Jimin'in yüzünü aldı ve şöyle dedi: "Merak etme aşkım. Bakabilirler ama ben sadece seninim, doğru di mi? Şimdi üzülme. Bana sahip olan sensin ve günün sonu." Jimin homurdanarak gencim kalçalarını daha sıkı tuttu ve başka bir öpücükle tamamladı. Koridorda şiddetli bir şekilde öpüşüyorlardı, öğrencilerin izlemesini ve birinci dersin zilinin çalmasını umursamıyorlardı. Birbirlerinin kollarında oldukları sürece hiçbir şeyi umursamıyorlardı.

Oksijen eksikliği ciğerlerini çoktan yakarken, genç gözlerinde mutlu bir ifadeyle kıkırdarken yaşlı olan da mutlu bir gülümsemeyle kıkırdayarak ayrıldı.

"Sen sadece benimsin, değil mi bebeğim? Bunu unutma." Jimin, Jeongguk'un alnına bir öpücük bıraktığında söyledi. "Şimdi git ve ilk dersine katıl. Ders bittiğinde seni dışarıda bekliyor olacağım. Güle güle, bebeğim." Jimin veda etti ve Jeongguk'un ilk dersine giderken okulun köşesinden dönmesini bekliyordu.

Herkes bölüm istiyordu ve sonunda bölümü atabildim 😤
Beklettiğim için üzgünüm 🥺👉🏻👈🏻
Umarım beğenirsiniz!!💖

twisted ; jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin