-Ritsuka: Mafuyu!
Salaksın Mafuyu, salak. Nede gözlerine bakıp şarkıyı söylersin ki! anladı işte. Lütfen Ritsuka anlamamış ol, lütfen. Hazır değilim. Hele bu gece hiç. Yavaştan ona dönüp yüzüne merakla baktım. Sorduğu şey ile donup kaldım.
-Ritsuka: ...?
***
Eve gelmiş koltukta elimde Ritsuka'nın verdiği kağıtla bakışıyordum. Geldiğimden beri Ritsuka'nın teklifini düşünüyordum. O kadar korkmuştumki beni anlamasıdan bir de üstüne o teklif o kadar şaşırmıştım ki cevap veremedim. Oda bir an böyle bir teklif karşısında şaşırdığımı anlamış olacak ki bana zaman tanımış ve karar verdiğim de ona ulaşmamı söylemişti. Elime numarasının yazılı olduğu kağıdı sıkıştırıp gitmişti.
İşte o zamandan beri ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Kabul etmeli miydim? Kabul edersem başıma daha doğrusu başımıza gelecek olanları düşünüyorum da acaba akadaşlar ne tepki verecekti? Bunu kabul ederlermiydi ki?
Başıma giren ağrı ile düşünmeye ara vermem gerektiğini anlamıştım. Ah salak kafam benim, hangi kafayla sahneye çıkıp şarkı söylersin ki! Hem de gözlerine bakarak citten salaktım!
Kafamı iki yana sallayarak kendime gelmeye çalıştım, arkama yaslanarak yüzümü sanki yıkıyormuş gibi ovuşturdum. Biran da doğrularak kendi hattımın olduğu telefonu elime aldım. Cidden neyi düşünüyorum ki! kabul et gitsin, ne olacağını zaman zaten bize ne olacağını gösterir. Düşünerek neden geleceği kaybediyorum ki!
Bilinmeyen Numara: Kabul ediyorum.
Ritsuka: Mafuyu?
(Ritsuka, Bilinmeyen Numara adlı kişiyi Mafuyu olarak kaydetti)
A
h ciddi misin sen! kabul ederek beni çok mutlu ettin.
Çok teşekkü ederim.
Mafuyu: Arkadaşlarına söyledin mi? ya da söyleyecek misin?
Ritsuka: Hayır daha söylemedim.
Hey! Neden yarın karşılarına birlikte çıkarak söylemiyoruz.
Bence kesin böyle yapmalıyız.
Mafuyu: Açıkçası biraz korkmuyor değilim.
Sence tepkileri nasıl olur?
Ritsuka: Çok ters tepki vereceklerini sanmıyorum.
Tamam belki hemen yani baştan söylemediğimiz için biraz trip atabilirler. Özellikle Haruki.
Ama kabul edeceklerine eminim ve emin olduğum bir şey daha var, onlar da seni sevecek.
Mafuyu: Umarım, iyi geceler.
Ritsuka: Sakin ol ve bana güven.
Ve son olarak iyi geceler...
(Mafuyu çevrimdışı)
(Ritsuka çevrimdışı)***
Mars'tan kucak dolusu selamm :) 💙
Bu bölümde de bir şeyler öğrenemedik gibi :/(Bölümde teklifi öğreneceğimizi sananlar ama umduğunu bulamayanlar butonu)
Çok pis spoi yedim. Mafuyu ve Yuki'nin dörtlü tayfa vardı ya işte o tayfada ki üç kişide Yuki'ye aşıkmış abi şok oldum. Ve diğer en büyük shipimin bireyi olan Haruki saçını kesmiş, kalbim çıt göz yaşım pıt...
Hele o öpüşme ahh kalbim...
(Görseller 2. sezon. Yeni sezon bangır bangır geliyor. Biran önce gelse keşke. Görseller ve spoi için teşekkürler Animcibirinsan)
(Kıskanç bir Ritsuka bırakıyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GİVEN- (BxB)
Short StoryBeklenmeyen son belkide beklenmeyen bir başlangıçtır. **** Homofobikler ve köpekler giremez❗ Karakterler Anime/Manga'dan esinlenilmiştir. Yarı texting bir kitaptır. #1-> Given ~08.04.21