(RİTSUKA'NIN ANLATIMIYLA)
(Atlanan o yedi yılda yaşanan birkaç gün)-Hey Mafuyu! Valizini hazırladın mı?
-Mafuyu: Evet hazırladım. Son kez kontrol edeceğim eksik var mı diye.
Küçük çantayı da uçakta yanımızda bulundurmamız gereken ufak tefek eşyaları koyarken bir yandan Mafuyu ile konuşuyordum. İkimizde çok heyecanlıydık ama Mafuyu'nun heyecanı daha fazlaydı. İlk kez yurt dışına çıkıyordu.
-Mafuyu: O kadar hazırlanıyoruz da ona güvenebileceğimize emin misin?
-Evet dedim ya sevgilim. Güvenebiliriz. Hem fena mı yeni yer, yeni hayatlar. Uzunda kalmayacağız zaten. 3-4 gün falan. İçin rahat etmezse erkenden döneriz, beklemeyiz.
-Mafuyu: Ben evimizi özlerim ama..
Evimiz demesi beni çok mutlu ediyordu. İkimize ait bir şey, çok güzel hissettiriyordu. Gülümsememi önleyemedim. Hazırlamaya çalıştığım çantayı bırakarak Mafuyu'nun yanına ilerledim. Yanına gittiğimde akşam yemeği için hazırlık yaptığını gördüm. Yaptığı yemeğe öyle özen gösteriyordu ki gören sanat eseri yaptığını sanırdı -ki onun elinden çıkan her şey benim için bir sanat eseriydi.
Arkasından yaklaşarak ellerimi beline sardıktan sonra boynundan kulak arkasına kadar öpücüklerimi kondurmuştum. Burda irkilip korkması, bıçakla yanlışlıkla parmağını kesmesi ve benim de parmağını sararken öpmem, bizim de romantik bir an geçirmemiz gerekmiyor muydu?
-Mafuyu: Sevgilim, öncelikle dışından konuşmayı kesmelisin. Korkmama sebebine gelecek olursam parfümünü ne kadar sıktıysan iki km öteden anlarım senin geldiğini.
Hafif kıkırtısının ardından bedenini bana döndürüp, ellerini boynumda birleştirmiş ve ensem de ki saçlarla oynarken konuşmaya devam etti.
-Mafuyu: Hem Romantik bir şeyler istersen demen yeterli, biliyorsun.
Konuşması boyunca dudaklarıma bakarak konuşması ve saçlarımda ki elleri beni hiç iyi bir duruma sokmuyordu. Beni asıl bitiren hareketi ise alt tarafıma önünü sürtmesiydi. Aldığım solukla titrek ses tonuyla konuştum. İnlemişte olabilirdim.
-Ma-Mafuyu!
'Hmm' diyerek alt dudağını ısırmasıyla bende ipler kopmuştu ki bir anda geri çekilip gülmüştü.
-Mafuyu: Tabii şimdi değil. Yemek yiyip hazırlıkları tamamlayıp yatmalıyız. Sabah 7'de uçağımız ve 16 saat sürecek bir yolculuğumuz var dinlenmeliyiz.
Göz kırparak yanımdan ayrılırken ben olduğum yerde kalmıştım. Beni bu kadar etkisi altına alması normal değildi. Hemde hiç değildi. Alt taraflarımda ki sızı ile nefesimi seslice dışarı verdim. Yemekten önce kısa bir duş alsam iyi olacaktı.
**
-Mafuyu: Hayatım, uçak inişe geçti. Kalkmalısın artık.
Mafuyu'nun konuşmasıyla gözlerimi hafif araladım. Benim uyandığımı görünce bakışlarını küçük cama çevirmişti. Bende yaslandığım yerden doğrularak gerinip çevreme bakındım. İlginç bir şey bulamayınca bakışlarımı tekrardan Mafuyu'ya çevirdiğim de heyecanlı bir şekilde dışarıyı izlemesi beni gülümsetmişti. Yüzümde ki gülümsemeyle onu izlerken heyecanla bana dönmüş konuşacaktı ki zaten onda olan bakışlarımı görüp susmuş ve o da bana bakmaya başlamıştı.
-Mafuyu: Ritsuka ba-
Yüzümde ki gülümsemeyle onu izlerken heyecanla bana dönmüş konuşacaktı ki zaten onda olan bakışlarımı görüp susmuş ve o da bana bakmaya başlamıştı. Elime çenesine çıkarmış hafiften okşarken bakışları mayışmıştı. Yüzün de oluşan gülüşü bana huzuru getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GİVEN- (BxB)
Storie breviBeklenmeyen son belkide beklenmeyen bir başlangıçtır. **** Homofobikler ve köpekler giremez❗ Karakterler Anime/Manga'dan esinlenilmiştir. Yarı texting bir kitaptır. #1-> Given ~08.04.21