Lee Donghyuck/Iddin Lee, sahabat baik kpd seorg perempuan yg bernama Erynna Kim (nama dri ibu)/Erynna Hairi... mereka bersahabat sejak bertemu disekolah dlm satu kelas yg sama...
kini, mereka berdua berumur 20 tahun dan masih lgi berhubungan.... mereka pernah terpisah 5 tahun lalu kerana Donghyuck berpindah ke Jepun buat seketika...
mereka berjumpa semula ketika mereka 18 tahun di Seoul dan kini mereka berdua menetap bersama di Malaysia....
start the story...
di rumah mereka berdua...
Hyuck sedang mandi di kolam renang.... Eryn duduk di tepi kolam sambil merendam kakinya di dalam kolam....
tiba ii Hyuck dri bawah menarik kakinya sehingga dia terjatuh ke dalam kolam.... Eryn memarahinya....
"mangkuk arr kau nii, aku dh laa malas nk mandi kau tarik aku mandi pulak!! huwaa"
Hyuck ketawa kenakalan... Eryn menepuk dadanya sehinggakan Hyuck mendesah sedikit... Hyuck menarik Eryn ketika dia mahu naik ke atas...
"mandi arr sama ii, bestfriend ann?"
Eryn menjelingnya dan mendgr katanya... mereka berdua mandi bersama-sama di kolam dan menikmati saat gembira bersama...
Eryn menyandar di tepi kolam, dia ternampak Hyuck menanggalkan tshirtnya... ternampak perut Hyuck yg bersixpack itu.. Eryn terpana, Hyuck memanggilnya
"woyy, woyy, woyy !!"
mata Eryn terkelip... dia terus naik keatas dan bergerak masuk kedalam rumah...
Eryn pov
aku terus menuju ke bilik mandi ketika aku masuk kedalam rumah...
menanggalkan bajuku dan meletakannya diluar... tgnku tiba ii ditarik, aku menjerit..
"arghh!!!!"
tgn yg menarik tgnku lepaskan tgnku dan lantas aku menutup pintu bilik mandi.... aku menuju ke tab mandi dan menadah air di dlmnya.... setelah paras air separuh aku menuang sedikit air bunga ke dalamnya...
aku merendamkan badanku ke dalam tab dan menenangkan fikiran... ia sgt selesa utkku, bau air mawar itu membuat aku tenang dan santai...
tiba ii Hyuck mengetuk pintu ketika aku sdg berendam... aku lantas mengambil tuala membaluti badanku lalu membuka pintu...
Eryn~ishh kau nii, aku nk relax pun tk senang... kau tarik tgn aku ann tdi ??
Hyuck~sorry kacau... haah tdi aku tarik tgn kau.. HAHAaku menutup pintu dgn kuat, lantas mencabut tuala lalu berendam semula kedalam tab...
"nakal ekk hyuck tu"
aku menggelengkan kepalaku...
setelah aku selesai mandi, aku keluar dri bilik mandi dan naik ke bilikku di atas....
tgnku tiba ii ditarik oleh Hyuck dan menolakku di dinding.... dia melihatku dri bawah hingga ke atas... aku menegur...
"gatal laa siot kau ni , tepi lah !!!"
dia ditampar olehku dan aku terus masuk ke dlm bilik, aku mengunci pintu bilikku agar dia tidak membukanya...
aku mengambil bajuku di dlm almari dan seekor lipas terbang dri almari baju... aku meraung seperti perempuan gila....
aku berkata, "babi betul lipas ni ekk ?" .... aku menutup pintu almari lantas aku memakai bajuku...
Hyuck mengetuk pintu bilikku dan ketawakanku dri luar....
YOU ARE READING
𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐦𝐲 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 [LEE DONGHYUCK]
Любовные романы"kita kawan sampai kawin" -xkpenjahat 🤩 AMARAN ! mengandungi kandungan dewasa 🔞 yang berumur 18 tahun kebawah, cari cerita yang lain ii yaa 🤗 yang tak suci tuu, jenguk² laa... korang kan suka 🤣