dua hari berlalu,kelihatan semakin mesra sejak Eryn dan Hyuck berhubungan semasa menyambut hari persahabatan haritu...
mereka sudah jarang bergaduh ttpi mula slalu berasmara..
8:30 malam...
mereka berdua sdg bersantai di tepi kolam sambil berbual-bual tentang perkahwinan mereka yg bakal berlangsung pada minggu depan....
Hyuck~nanti dah kawin aku nak ramai anak
Eryn~natey ! jauh naww fikiran kau pergi ehh, aku ngn kau pun belun kawin pastu dah sibuk cita pasal anak...
Hyuck~HAHAHAHAHA aku cakap jee kann !!
Eryn~tak sabo nak tengok perasaan kau nervous masa akad nikah tuu.... aku rasa kau nervous teruk nii...
Hyuck~entah laa aku nervous tak nanti...Eryn bangun dan terus masuk ke dalam rumah...
ketika dia sedang menaiki tangga, dia ternampak si Minion yg sedang tidur di tepi ank tangga yg terakhir... Eryn mendukungnya masuk ke bilik dan biar dia tidur bersamanya...
sebelum dia masuk tidur, Eryn mencuci mukanya terlebih dahulu... seperti yg Hyuck tahu, Eryn mmg mengamalkan skincare utk muka sentiasa bersih walaupun kulitnya sensitif...
Eryn terus masuk ke bilik tidurnya setelah mencuci muka... mencampak bdnnya di atas katil dan trus terbuai di dlm mimpi...
Hyuck pov....
aku menutup pintu slaid sebaik saja berada di dlm rumah... aku menaiki tangga menuju ke bilik tidurku. sebaik saja aku terbaring di atas katil, aku menelefon Eryn walaupun dia di dekat dgnku...
"ishh kau nak ape, aku nak tidur nii...haihh"
dia marah padaku lalu aku membalas..
"dah tidur kee, maaf baby... btw ann, nak baring sebelah baby boleh ???"
jawab dia, "cayunk, dah nak awin ann... tunggu laa agi ceminggu jee... dah laa jangan kacau bby tido, bby nantok arr... bye cayunk, asyelamat malam 🤪"
aku ketawa mendgr kata ii dia dan dia trus mematikan panggilanku.... aku meletakkan telefonku di tepi lampu tidur dan aku terus melelapkan mata...
end of pov...
mereka berdua akhirnya tidur dgn lena....
7.30 pagi...
Eryn yg kepenatan mlm tdi akhirnya bertenaga semula selepas berehat... dia mengambil phonenyaa di bawah bantal dan melihat ada chat yg masuk dri ibunya...
Eryn pov
ibunya menyuruh dia balik ke Korea Selatan esok Eryn perlu membuat persiapan dgn lebih awal berbanding Hyuck...
setelah aku membaca mesej ibuku, aku terus mengemas sedikit pakaian utk aku pulang ke sana esok.... Hyuck yg mamai tiba ii membuka pintu bilikku sambil mengucapkan selamat pagi kpdku...
"good morning bby, bby buat ape packing brg tuu??"
aku menjawab...
"bby kena pulang ke Korea awal sikit dri kamu sbb byk benda yg family aii nk kena prepare, klw aii tkde... susah dorg nk prepare barang ii aii..."
dia bertanya kpdku semula..
"aii pun kena ikut ke??"
balasku..
"u tunggu laa mesej dri parents u ok..."
Hyuck terus bergerak dri tepi pintu sambil mencebik muka... mungkin dia rindu aku nnti, halah.. nnti jumpa balik...
YOU ARE READING
𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐦𝐲 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 [LEE DONGHYUCK]
Любовные романы"kita kawan sampai kawin" -xkpenjahat 🤩 AMARAN ! mengandungi kandungan dewasa 🔞 yang berumur 18 tahun kebawah, cari cerita yang lain ii yaa 🤗 yang tak suci tuu, jenguk² laa... korang kan suka 🤣