30 Jun 2020
sekejap saja masa berlalu... akhirnya, hari yang Eryn dan Hyuck tertunggu-tunggu akhirnya tiba juga. Hyuck telah sampai ke Korea pada tiga hari selepas Eryn sampai harituu....
Eryn pov...
9.30 pagi... jam penggeraku mengejutkanku bangun daripada tidur... aku mematikan jam penggeraku dan terus turun dari katil mengambil tuala mandiku...
sebaik saja aku baru keluar dari bilik, ibuku memeranjatkanku...
Eryn~ibu... ishh, sy dh bgun laa.. tk sabar ii ibu nii yee
Ibu Eryn~heleh ii dia pun beria jugak kan ???
Eryn~dh laa sy nk mandi nii....aku terus menuju ke bilik mandi.... sebelum aku masuk ke bilik mandi tuu, ibuku memesan supaya rendam di dalam air mawar untuk keselesaanku pada malam pertama nnti... aku tersengih-sengih HAHAHAHA...
15 minit di dalam bilik mandi, aku berendam di dalam air mawar yang telah ku sediakan tadi...
setelah aku selesai mandi, aku keluar akhirnya selepas setengah jam berada di dalam bilik mandi... aku masuk ke bilik untuk bersiap-siap...
bapaku membelikan sepasang gaun hitam yg berlengan panjang untukku, ia kelihatan sangat sesuai dengan diriku kerana aku memang suka baju yang berlengan panjang...
"tok, tok, tok !!"
seorang jurusolek perempuan masuk ke dalam bilikku utk menyolek mukaku... aku tertidur seketika apabila dia sedang menyolekku...
"sis, bangunlaa... saya sudah selesai solek nii" dan ku membalas, "ohh, maaf sy ngantuk sikit nii.. btw tq so much laa yaa"
dia mengemas segala alat solek dia dan dia terus membawaku turun ke ruang tamu.... ayahku memanggilku...
Ayah Eryn~eryn...
Eryn~yee ayah..
Ayah Eryn~ayah nk pesan, kalau dah jadi isteri orang tuu mesra dengan dia, cakap baik ii jangan biadab dengan dia..
Eryn~elehh, tau laa eryn jaga perangai nii uhuhu..ayahku memelukku dengan erat...
langkau masa
2.30 petang, di hotel...
sebelum aku sampai, Hyuck dan ahli keluarganya yang lain telah sampai sebelum keluargaku... ibuku membawaku menuju ke pelamin lalu mendudukkanku di atas sofa pelamin..
Hyuck yg sedang duduk bersila di hadapanku kelihatan sgt lain... dia kelihatan begitu tampan mengenakan baju melayu hitam.... dia memandangku tiba ii...
"rawr !!" Hyuck berkata...
aku hanya mampu tersenyum kerana aku sgt malu pada masatuu.... tak lama selepas itu, perkahwinanku berlangsung jua...
dengan sekali lafaz akhirnya aku sah bergelar isteri kepada Lee Donghyuck/Iddin Lee... mukanya kelihatan merah semasa melafazkan tadi...
Hyuck bangun menuju ke arahku dan duduk disebelahku... dia menyarung sebentuk cincin perak di jari manisku lalu mencium dahiku... selepas itu, aku pula yang menyarungkan cincin di jari manisnya dan aku bersalaman dgnnya...
"thanks Hyuck..." ku membalas dgn nada yg perlahan...
end of pov....
kedua ibu bapa mereka naik ke pelamin untuk bergambar bersama-sama...
4.25 petang...
setelah selesainya majlis pernikahan... ini kali ketiga Hyuck ke rumah Eryn.... mereka berdua berehat sebentar di dalam bilik...
YOU ARE READING
𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐦𝐲 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 [LEE DONGHYUCK]
Любовные романы"kita kawan sampai kawin" -xkpenjahat 🤩 AMARAN ! mengandungi kandungan dewasa 🔞 yang berumur 18 tahun kebawah, cari cerita yang lain ii yaa 🤗 yang tak suci tuu, jenguk² laa... korang kan suka 🤣