ihanet

6 0 0
                                    

önüme döndüm ama şoku atlatamıyordum.
duru:noluyor kızım?
rima:sakın arkana bakma!
niye böyle dediğimi ben de bilmiyorum,şokun etkisiyle olmuş olmalı.duru arkasına döndü ve titremeye başladı.
rima:çok özür dilerim,çok özür dilerim!
bir anda duru kolumu sıkmaya başladı,sinirden olsa gerek.ben hızlıca kolumu çektim ve tuvalete gidiyordum ki biri beni kolumdan çekmeye başladı.olduğumuz yer o kadar karanlıktı ki kim olduğunu görememiştim.beni bir duvara itti ve bir baktım ki o yağızdı.

beni bir duvara itti ve bir baktım ki o yağızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu yağız.
yağız beni neden duvara itmişti,anlamadım.boş boş ona bakmaya başladım.
yağız:sen ne gördün?
şimdi konuyu anlamıştım.
rima:ne görmem gerekiyorsa onu
umarım durunun gördüğünü görmüştür ve kendinden utanmıştır.
yağız:senden başka kim gördü?
rima:duru.
yağız:oh,başka biri görmedi değil mi?
rima:bilmiyorum da neden oh dedin?
yağız:çünkü umursadığım biri görmemiş.
yağız benim 10 yıllık arkadaşım ve beni umursamadığını söyledi.bir anda sinir küpü oldum.
rima:beni umursamıyorsan beni neden kenara çektin?
yağız:seni umursuyorum.
ben hafifçe gülümsedim ve kafamı kaldırıp yüzüne baktım.bir anda bana yakınlaştı ve beni öptü.ben bir anda anın büyüsüne kapıldım ve ben de onu öptüm.merdivenlerden ayak sesi duyunca kafamı hafifçe kaldırdım ve gelen duruydu.yağız masanın altına saklandı ama oradan bana gülümsüyordu.benim de rujum dağılmıştı.hemen elimle ağzımı kapamaya çalıştım.
duru:ne işin var burada?
ağlamaktan rimeli akmıştı,nilin yaptığını ona ben de yapmıştım.ben nasıl biriydim böyle?ama şu an teknik olarak yağızla çıkıyorduk.ve ondan hoşlanmıştım.
rima:sen kolumu sıkınca ben de sen sakinleşene kadar yanından gitme ihtiyacı duydum.
duru:yağız da peşinden gelme ihtiyacı duydu herhalde.
rima:ne diyorsun duru?
duru:yağız,masanın altından çık.rima elini ağzından çek.
ben bir anda ağlamaya ve bağırmaya başladım.
rima:YA BENİM DE DUYGULARIM VAR,YAĞIZIN DA VAR.KİMSE SENDEN HOŞLANMAK ZORUNDA DEĞİL VE SİZ ZATEN SEVGİLİ DEĞİLSİNİZ.SENİ ALDATMIŞIZ GİBİ DAVRANMAYI KES YOKSA AĞZINI YIRTARIM.
duru:hadi yırtsana?
o kadar sakindi ki beni çıldırtmayı başarmıştı.tam üstüne atlayacakken yağız araya girdi.
yağız:duru,farkındaysan umrumda değilsin.sana karşı hiçbir zaman bir şey hissetmedim.şimdi siktir git!
o öyle deyince bir anda kalbimde bir boşluk oluştu,pardon iki boşluk oluştu.duru boşluğu ve batu boşluğu...

delibal zehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin