yağız bana bakıp sırıtıyordu,bense her an ağlama krizine girecek gibiydim.
yağız:artık sevgiliyiz yani
rima:galiba
bu "galiba"yı derken o kadar kötü hissetmiştim ki sanki kalbimden vurulmuş gibiydim.ama en çok batuyu düşünüyordum çünkü duruyla barışırdık biliyorum,ama batu...
rima:yağız beni eve bırakır mısın?
yağız:tabii ki sevgilim.
yağız beni eve bıraktığında yavaş yavaş eve çıktım,merdivenlerde başım dönmeye başladı ama yavaş yavaş çıkmaya devam ettim.telefonuma 3 bildirim gelmişti.bunun 1'i durudan,2'si batudan.o kadar korkuyordum ki mesajı açmaya.ilk durununkini açtım.
duru:sen nasıl iğrenç bir kızsın?ben sana gelip anlattım bunları.şimdi gidip her şeyi batuya anlatıyorum.seni küçük orospu.
ellerim titremeye başladı,hemen batunun mesajına girdim.
batu:benden hoşlanıp yağızla mı öpüştün?
batu:bu doğruysa benden hoşlanmayı artık bırak,çünkü bir daha asla olamayız.
donuk suratımdan gözyaşları süzülüyordu.bir anda saçlarımı yolmaya başladım ve çığlık atmaya.o gün selma teyze annesine gitmişti,evde tektim.telefonu bir anda duvara fırlattım ve daha çok çığlık atmaya başladım ve bağıra bağıra ağlamaya.saçlarımı yolmaya başladım ve koşarak mutfağa indim.bıçak buldum ve elimin üzerinde gezdirdim.sonra "hayır,hayır,hayır" diye bağırıp bıçağı fırlattım ve yine bağırarak ağlamaya.saçlarımı yolarak yere çöktüm ve orada uyuya kaldım.sabah uyandığımda geçirdiğim sinir krizini hatırladım ve telefonumu kırdığımı.bu sefer duş almadan üstündekilerde direkt evden çıktım ve telefon almaya gittim.telefonu alıp eve döndüm.sim kartını taktım.yağızdan 6 cevapsız arama.selma abla allahtan bir hafta evde yoktu,ben de evi toplayabilirdim.yağızı aradım.
yağız:bebeğim neden açmadın?
rima:uyumuşum.
yağız:peki,sana geleyim mi?
rima:tamam.
duşa girdim ve üstümü değiştirdim.artık mutlu olacaktım.gidip güzel bir şeyler aramaya başladım.yağızı beklerken şarap doldurmaya başladım.ama hala yüzümde donuk bir ifade vardı.kapının çalmasıyla irkildim ve koşarak kapıyı açtım.yağız baştan aşağı beni süzdü ve gülümsedi.ben de ona bakıp gülümsedim ve şarap bardağını uzattım.
yağız:film falan izleyelim mi?
rima:korku filmiyse olur.
o da gülümsedi çünkü benim korku filmlerinden nefret ettiğimi biliyor.benim odama çıktık ve yatağa uzandık.(biraz +18 içerir) boynumdan öpmeye başladı ve ben de onun gömleğini açmaya.sonra dudağıma yapıştı ve 10 dakika falan öpüştük.benim elbisemi çıkarttı ve her yerimi öpmeye başladı.o da üzerine çıkardı ve tam olanlar olacakken bir bildirim geldi o hala beni öperken telefona baktım.
instagram:batu kandemir ilk postunu paylaştı.
hemen telefonu aldım ve baktığımda duruyla olan bir fotoğraf gördüm.batunun paylaştığı post ve açıklaması;
"geceydi her yer ve sen yıldızdın."
duruyu etiketlemişti.yağıza baktım ve ağlamak üzereydim.
rima:fotoğraf çekilelim mi?
yağız:olur bebeğim.rimanın attığı post ve açıklaması;
"geceydi her yer ve sen yıldızdın."
ve bir bildirim daha;
"batu kandemir postunuzu beğendi."