2

114 12 26
                                    

Saat 23.42
Önümdeki dosyaları kapatıp arkama yaslandım. Taehyung.. Bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Bugün imzalar atılmıştı ve haftaya fotoğraf çekimleri vardı. Açıkçası fotoğraf çekimlerinde yer almasını istemiyordum. O çok güzeldi ve bunu kimsenin görmesini istemiyordum.
Derin bir nefes aldım. Kalbim neden bu denli hızlı atıyordu? Sadece gözlerimi kapattığımda beliren suratı içimi bu denli nasıl ısıtabiliyordu? Aşk dedikleri şey bu muydu yoksa ben sadece onun güzelliğine hayran mı olmuştum?
Hayır, Jeongguk! Kendine gel. Bir iş yapıyorsunuz ve profesyonel olmak zorundasın. Sen Passionis'in sahibisin o da senin bir kreasyonluk mankenin. Fotoğraf çekimlerinden sonra parasını alıp gidecek. Ona bağlanman çocukça olur. Anneni düşün. Aşık olman tam bir aptallık olur Bay Jeon.

Kendi içimde boğuluyordum. Bu his yeniydi ve acı veriyordu. Fakat.. Acı vermesi neden hoşuma gidiyordu? Onu düşünmek boğulmama neden olurken neden gülüşünü düşünmeden edemiyordum? Lanet olasıca aklımdan çıkmıyordu. Bir şeyler yapmam gerekiyor.. Kafamı dağıtmam ve onu aklımdan çıkarmam gerekiyor.. Düşün Jeon düşün..

Dudaklarımdan bir 'hah' nidası çıktı. Kendi kendime gülüyordum. Evet bunları yapmam gerekiyordu. Onu aklımdan çıkarmak ve işime odaklanmak zorundaydım ama sikeyim ki bunların hiçbirini istemiyordum. Saatlerce onu düşünmek, yanı başımda sürekli onu görmek istiyordum. Bol gömleğinin bile güzelliğini örtemediği ince beline sarılarak uyumak istiyordum. Çok yumuşak görünen saçlarını okşamak, tüm gün onun vanilya kokusuyla mest olmak istiyordum. Zarif parmaklarını parmaklarıma kenetlemek istiyordum. Gülümsemesinin nedeni olmak istiyordum. Hayatımın geri kalanında yanımda olsun istiyordum. 

Gözlerim kapalı hayal kurarken telefonum çaldı. Duvardaki saate baktım: 00.57
Bu saatte kim arıyordu?

Gelen arama:
Min Kedi Suratlı Yoongi

yanıtla/reddet

"Alo? "
°°°
"Kimsiniz? "
°°°
"Neredesiniz? "
°°°
"Sikeyim yine mi?! "
°°°
"Yok bir şey. Lütfen yanından ayrılmayın. Geliyorum. "

Ehehehhhh. Evet bende kaos yaratmaya bayılıyorum. Sizce Yonngi'ye ne olmuş olabilir?? 2.bölümün 50 okunma sonra geleceğini söylemiştim ama dayanamadımm. Umarım hoşunuza gider. Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin. Sizi seviyorum..

Ve şey.. Hangisini uke yapacağıma karar veremiyorum.. Size göre kim uke olmalı?? Yorumlarda mutlaka belirtin ^^



Stay With Me ||Vkook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin